Autoportret într-o oglindă spartă

May 9, 2011 § Leave a comment

E plin de oameni fără de care nu se mai poate. E plin de oameni foarte interesanţi. E plin de oameni care păşesc decisiv. E plin de oameni care privesc de sus, de oricât de jos. E plin de oameni care se iau în calcul ca indispensabili. E plin de oameni care se tot distrubuie în roluri principale. E plin de oameni isterici în promovarea uncitatăţii lor, gesticulând tipic. Trăind unic, la fel ca toţi ceilalţi. E plin de oameni unici care seamănă. Care seamănă la fel. E plin de oameni la fel de unici. E plin de oameni gata să dezvolte teoria irepetabilităţii lor. E plin de oameni tipic de atipici. E plin de oameni care ascultă “David Guetta –  the world is mine” , având senzaţia că li se adresează. E plin de oameni care au convingerea că “simply the best” e pe profilul lor. Îi vezi foarte asumaţi când o ascultă. E plin de oameni care-şi poartă inteligent ochelarii. Adică de mine. Sunt şi e plin de mine. E plin de oameni ca mine. Am filmat acum pentru o emisiune unde trebuia să-mi fac un autoportret. Şi nu l-am făcut. Mi se părea contraproductiv să mă apuc să-mi povestesc calităţile. Ce să mai vorbim despre defecte. Cum să te apuci  să-ţi povesteşti calităţile şi defectele în public. Am reuşit?!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Autoportret într-o oglindă spartă at Mindfields.

meta

