Tom Cruise

April 28, 2011 § Leave a comment

Mă fascinează Tom Cruise ca parcurs al vieţii. M-a făcut atent de când a jucat în Top Gun scena cu care în copilărie asociam vara. Nu ştiu de ce.  Mă fascinează ca rol în filmul Eyes Wide Shut. O parte din coloana sonoră a filmului e făcută dintr-o slujbă românească, creştină, dată pe reverse. Regizorul filmului a murit imediat după ce l-a terminat. În 1999. Dar mai ales, mă fascinează Tom Cruise pentru rolul din Vanilla Sky. E unul dintre filmele mele importante. Doar finalul e prost. Parcursul e excepţional. E cel care construieşte perfect scena deciziei între rău şi bine. E perfect construită pentru că decizia e luată într-o absolută cunoştinţă de cauză. Ştii care e binele. Ştii care e răul.  Din egoism alegi să crezi că pot merge împreună. Mă fascinează Tom Cruise pentru că după ce a jucat minunat acea scenă cu Penelope Cruz, ajunge şi-n viaţa reală în faţa unei decizii similare ca semnificaţie. Şi-o ia ca-n film. Cea ce mi se pare superb. În concluzie… filmul meu important. Pe melodia mea importantă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Tom Cruise at Mindfields.

meta

