Mă uitam aseară la Mândruţă

April 21, 2011 § Leave a comment

Ca idee. Nu în serios. Cum se face. Mi se pare normal. Avea nişte invitaţi. Tot ca idee. Tot cum se face. Normal.  Erau de o religie, ceva. Budişti. Baptişti.  Islamişti. Orice. Şi am rămas cu o întrebare pe care Lucian, ca un veritabil ridicător de probleme a pus-o. De ce oamenii nu sunt egali. Şi interlocutorii lui au construit ei acolo un nimic şi au trecut mai departe la piruete. M-am gândit la asta. Sunt două precizări ca răspuns. Prima e că miza ar fi “the conquest of paradise”. Creştineşte vorbind. În faţa lui Dumnezeu ne naştem egali. Nu ai cum să gestionezi în concluzii corecte, chestiuni atât de mari cum sunt şansele pe care le are fiecare în relaţie cu miza finală. A doua precizare e că oamenii sunt făcuţi după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu. Iar el e unic.  La fel şi Lucian Mândruţă. Deşi la un moment dat voia să fie ca David Letterman.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mă uitam aseară la Mândruţă at Mindfields.

meta

