Azi

April 13, 2011 § Leave a comment

Vremea asta are ceva imbecil. E uşor stupidă. Nu-mi plac incertitudinile. Firea mea pledează pentru claritate. Ironia sorţii e că acum ascult Nouvelle Vague. Soarta e ironică deşi, realist vorbind, nu există. Asta e cea mai mare ironie a ei. Că nu există. Mă întorc la vreme. Mizez puţin pe exteriror, la 26 de ani mă desfăşor mai mult în interiror. Evenimentele sunt de aşa natură. Să fie cât mai multe şi cât mai puţină natură. Şi totuşi vremea contează. Am o stare de spirit pentru ficare anotimp. Mă nelămureşte vremea. D-aia azi n-am avut stare. Şi un om fără stare face lucruri. Am luat telefonul şi l-am sunat. De 2 săptămâni încerc să-l conving. Dacă am vrut să fiu cel mai bun intervievator, pe ăştia importanţi trebuie să-i conving. Pe ăsta l-am convins. Cum? I-am zis că o să fie cel mai bun interviu pe care l-a dat. De ce? Pentru că e arogant. Îi place să facă lucruri mari. Are un miliard de euro. Vineri mă duc la el acasă. Teoretic e un interviu greu. Practic asta îl complică. Toate lucrurile în viaţă capătă anvergura pe care noi le-om dăm. Cu cât le supraestimezi cu atât le trăieşti mai puţin. Jucătorii de fotbal aşteaptă o carieră să joace o dată pe Nou Camp. Şi dacă li se întâmplă, nu înţeleg nimic din timpul lui. De ce? Aroganţa. Te face să conştientizezi prea mult momentul. Că tu ai ajuns acolo. Unde eşti tu prea mult, e prea puţin Dumnezeu. Dacă nu se întâmplă nimic până atunci… vineri la 11 sunt acolo. Şi uite aşa apare soarele. Şi pe ăsta îl supralictăm…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Azi at Mindfields.

meta

