Exerciţiu de memorie

April 4, 2011 § 1 Comment

Conduceam într-un tip de siguranţă care mă caracterizează. Viteză mică, emoţii mari. Sonor, lucrurile o perioadă stau bine. În maşină la mine muzica mişto e stereo-tipă. Adică e tot timpul. Apropo de tipă, în dreapta aceeaşi tipă. Tot timpul. Stereotipă şi ea… ca prezenţă doar. Îmi place rutina lucrurilor superbe. E un tip de repetiţie pe care mă zbat să mi-l asum zilnic. Putem conveni că eram la repetiţii. Tipa despre care a venit vorba e deja soţie. Soţiile mai sunt tipe? Sunt un tip de femei. Femeile soţii. Soţia e un tip de alegere. Alegerea, bărbaţilor le e atipică. Bărbaţii tipici aleg să nu aleagă. Corul oamenilor care nu aleg. Cântă fără repetiţii. Deci prost. Nevoia repetiţiei în viaţă. Repetiţia când nu înseamnă antrenament. Mă întorc în maşină, unde se cânta bine. Eu cântam în gând. Dintr-un minim de decenţă, nu de alta. Daneza, evident tipa devenită soţie, în dreapta. Suprapune muzicii o replică. “Să-ţi zic ce exerciţiu de memorie fac uneori”. Mă gândeam că are legătură cu mine. O ardeam egocentrist. Deci tipic. “Uneori, când uit ce bluză mi-am luat, nu mă uit şi mă gândesc până îmi aduc aminte”. Mi-am întrerupt muzica pentru o concluzie. “E clar. E îndrăgostită”.

§ One Response to Exerciţiu de memorie

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Exerciţiu de memorie at Mindfields.

meta

