Aseară…

March 30, 2011 § Leave a comment

S-ar putea ca seara să am cea mai mişto viaţă din lume. Şi uneori stau admirativ. Admir felul în care se construieşte în jurul meu finalul zilei. Şi-mi desenez serile în perspectiva asta. Seara, în sufragerie la mine e un tip de linişte pe care se poate construi. Seara e spaţiul vieţii mele din care îi exclud superb pe imbecilii pe care ziua mi-i impune în preajmă. Seara e mişto. Aseară în timpul liniştii, dinspre bulevard am auzit o frână care a durat vreo 5 secunde. A durat suficient încât s-o conştientizez şi să apuc să mă gândesc. Timp de 5 secunde m-am gândit la omul acela sperând să reuşească. Nu ştiam contextul. Ştiam doar frâna. Probabil toţi cei în sufrageriile cărora era suficientă linişte încât să audă, s-au gândit instinctiv aşa. N-a reuşit. Frâna a sfârşit într-o bufnitură. A intrat în ceva. Asta e o chestiune etern alambicată ca decodificare. În lumea asta se întâmplă lucruri cu voia lui Dumnezeu şi lucruri cu voia omului. Probabil că după o perioadă în care voia omului a fost sa întoarca obsesiv şi interesant privirea dinspre Dumnezeu, există un moment incepand cu care şi el întoarce capul.

Aşa destinul intră sub altă incidenţă. Undeva, in parcursul strazii, unul dintre imbecilii de care ma scapa sufrageria mea seara, a pus un semn foarte mare care, sa evite o groapa foarte mica. E interesant cum povestea aceasta l-a asteptat pe om aproape o saptamana. Iar el isi construia viata in certitudini pe termen lung. A vrut s-o ocoleasca si a derapat. 5 secunde ne-am gandit sa-i iasa. Masina se putea opri la o palma de stalp si n-ar fi tradus nimeni asta ca pe o minune. Ci ca pe o fiabilitate a masinii. S-a oprit in stalp si l-a daramat. Poate a supravietuit. Poate nu. Oamenii intorc obsesiv si interesant capul vorbind despre sansa. Seara, pe canapeaua mea, inchei cu alta concluzie ziua.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Aseară… at Mindfields.

meta

