Exerciţiu de sinceritate… despre inspiraţie

March 24, 2011 § Leave a comment

E o idee pe care am alcătuit-o în mai mulţi ani. Pare completă. Probabil nu e. Petre Ţuţea vorbea despre povestea cu mărul lui Newton care a căzut. “Dacă Newton se gândea până la Judecata de Apoi, nu descoperea nimic. Dar el e mult mai înţelept. Când a fost întrebat cum a descoperit gravitaţia a zis că a fost inspirat”. Am fost atent la inspiraţie. Ce diferenţe serioase sunt între zilele în care am inspiraţie şi cele în care n-am. Eu sunt atunci când n-am. Omul e atunci când n-are. Inspiraţia e o chestiune care-l depăşeşte. Vine ori de la Dumnezeu ori de la diavol. Resorturile omului sunt limitate. Inspiraţia vine doar din relaţia cu cei 2. Dacă îmi explici că ai nevoie să fii drogat ca să devii creativ, îţi explic logic cine-ţi determină creativitatea. Şi atunci o mare parte din muzica mişto îţi vinde o stare de infatuare. Infatuarea te face să ratezi constant relaţia cu Dumnezeu. Apoi succesul se petrece atâta vreme cât nu-l constaţi. Când îl conştientizezi cazi ca Nadia în timpul lui. Se numeşte suficienţă. Îţi devi suficient. Îţi permiţi să-ţi conştientizezi succesul doar când inspiraţia nu-ţi vine de la Dumnezeu.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Exerciţiu de sinceritate… despre inspiraţie at Mindfields.

meta

