Oamenii ( 2 )

March 21, 2011 § 1 Comment

Am obiceiul de a intra în panică în momentul în care ajung să vorbesc cu un om foarte avansat în robotizare. M-a sunat cineva care făcea un studiu de piaţă din partea unei companii de telefonie mobilă. Deci a fost nenorocire. Am făcut o glumă. Am zis o prostie. Am făcut tot ce omeneşte e posibil să o scot din ritmul în care intrase. Nu s-a putut. Era prea avansată în demersul ei. Era un robot cu experienţă. Dana lucrează pentru o companie de telefonie mobilă. La rezilieri de contracte. Băi nu e aşa. Că altfel ar fi un robot acolo. Au hotărât că e nevoie de un om, tocmai ca să se comporte ca un om. Adică să înţeleagă. Să nuanţeze. Să negocieze. Să râdă. Să fie aşa… ca un om. Duduia care m-a sunat, m-a lăsat în panică. Sunt un admirator al ruperii omului de emoţii. Al absenţei rostului. Al supravieţurii tâmpe şi…

în inerţie. Sunt un admirator pentru că nu pricep cum le iese. Şi intru în panică. Mă panichează vânzătoarele de cartele de la metrou. Cei care trăiesc în aceeaşi întrebare: aveţi mărunt?! Oamenii vatmani. Zeci de ani pe aceeaşi linie. Nici puţin mai la dreapta. Nici puţin mai la stânga. Maxim aceeaşi viteză. Acelaşi mers zdruncinat. Acelaşi zgomot. Aceleaşi manevre. Singurul acident pe care l-am făcut a fost serios. Nu fac chestii mediocre. M-a lovit un tramvai. Am înţeles ce l-a împins pe vatman să nu facă un gest banal de a opri tramvaiul înainte să intre  în mine, nu în timp ce. A simţit nevoia unei schimbări. A simţit puţină adrenalină. Puţină creativitate. Un pic de viaţă. A simţit că i se întâmplă ceva. Aşa îmi explic voiciunea cu care s-a dat jos să constate pagubele.

§ One Response to Oamenii ( 2 )

  • Doina says:

    Am putea spune chiar ca te-a tarat tramvaiul…Apropos, l-ai mai sunat si tu pe baiatul acela sa-l intrebi ce mai face? Nu! Pai vezi, asa e omul!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Oamenii ( 2 ) at Mindfields.

meta

