Vorbeam cu un prieten

March 16, 2011 § Leave a comment

Aseară am vorbit cu un prieten, probabil vreo 2 ore. E într-un moment în viaţa lui. Dar ironia sorţii e senzaţia mea că tot timpul suntem într-un moment în vieţile noastre. E o prelungire a deadlinurilor de până la 18 ani. Îmi aduc aminte că tot timpul mi se decidea viitorul. Era un tip de ambalare permanentă. Cum rezolvam treaba, cum apărea orizontul unui nou examen esenţial. Adolescenţa e o înşiruire de momente decisive. Da mă întorc la aseară. Stăteam şi ne gândeam dacă ai nevoie de gesticulaţii imature în prealabilul devenirilor tale. Am făcut un interviu cu Puya, care mi-a explicat că vrea s-o înveţe pe fata lui să fie autodidactă. Să greşească şi să înţeleagă din greşeli. Prietenul ăsta al meu e în faţa unei perioade în care îşi propune să fie regizorul unui şir de relaţii imature.  Bă el simte ca aşa-i trebuie. După două ore am plecat fiecare spre ale lui cu o concluzie. Relaţiile superficiale sunt nişte întâmplări în demersul de a te opri la aia. Nu se pot constitui în destinaţie. Ci întâmplări fericite sau nefericite, derapaje întreţinute de porţiuni proaste ale carosabilului. Nu e obligatoriu să intrii în derapaj ca să înţelegi cât de mişto e să mergi firesc şi relaxat. Nevoia de adrenalină ţine poate de inabilitate. Toate scopurile mele supeficiale, în jurul cărora am construit, au sfârşit tâmp. Sunt succese care nu m-au făcut fericit. Sunt succese care n-au contat. Sunt succese aproape inutile. După două ore am plecat fiecare spre ale lui cu concluzia asta.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Vorbeam cu un prieten at Mindfields.

meta

