The King’s Speech… cam penibil

March 3, 2011 § 1 Comment

Am remarcat că e bine să-ţi placă filmul ăsta. Mi-a plăcut foarte puţin. În timp ce mă uităm mi se părea mişto. Când am terminat de văzut, mi s-a părut uşor ridicol şi filmul şi faptul că mi s-a părut mişto. Nu mă refer la relaţia filmului cu istoria. Că a fost aşa. Sau că n-a fost. Am citit că lumea a fost extaziată de discurs. Asta mi se pare mult mai interesant decât discursul în sine. Cum poate cineva să înţeleagă un discurs absolut banal şi inerţial, ca fiind senzaţional. Apoi reuşita de a-şi înfrânge bâlbâiala. Sunt unii care au simpatizat lupta cu defectul. Aş fi fost primul extaziat de poveste. Dacă măcar una dintre metodele logopedului ar fi rezolvat treaba. Nicio legătură între acţiunile ăluia şi reuşita celuilalt. Nu mai spun că discursul nu mi s-a părut deloc nebâlbâit. Ba dimpotrivă. Mi s-a părut un discurs bâlbâit de politician banal. Ultimul discurs al lui Crin Antonescu a fost mult mai mişto decât înşiruirea aia de banalităţi şi neputinţe. Da mă. Am pierdut esenţa filmului. Subtilităţile care fac un discurs banal să fie înţeles ca fiind senzaţional şi emoţionant.

§ One Response to The King’s Speech… cam penibil

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The King’s Speech… cam penibil at Mindfields.

meta

