In Mall

February 26, 2011 § 6 Comments

Sunt in mall. Beau o cafea… o astept pe Dana sa termine cumparaturile. Si ma uit in jur. Ma enerveaza arteziana asta de langa. Cel mai misto e cand se opreste. E pusa cumva nu sa castigi vizual. Ci sa intelegi ce bine ar fi sa nu fie. Mallul are un cult pentru galagie. Te face sa-ti placa acasa. In toata harmalia, doar cand arteziana tace, se aude amestecat si departe o muzica banala de radio. Se aude in asa fel incat nici sa nu se auda si nici sa nu fie liniste. Dar sunt obisnuit cu zgomotul de Bucuresti. M-am nascut si m-am construit cu el. Deci il pot trece abil in plan secund, vazandu-mi de ale mele. Imi e clar faptul ca eu cu cat stau mai mult, cu atat Dana cheltuie mai haotic. Dar nu asta conteaza in viata. Ma uit la oameni. In mallul din Baneasa nu sunt urati. Sunt superficial. Imi plac oamenii frumosi. Pe langa masa mea trec ei cu ele. De mana. Ei le tin posesiv. Ele traiesc gestul incantate. Femeilor le place sa fie asumate de un barbat. 10 minute inca mai am baterie. Ma enerveaza timpul cand curge invers. O sa scriu o data si despre asta. Barbatii vestimentar sunt niste catastrofe. Se impart in 2 categorii. Cei care joaca, fara sa aleaga, doar cartea neatentiei. Aia care trag niste haine pe ei si ies. Nu ca nu vor, dar n-au de ales. Si aia care se straduiesc. Astia de obicei sfarsesc manelist. Astia nu termina bine niciodata. De ce s-ar tine 2 fete de mana? Din afectiune sau sa para interesante?! Altceva insa imi atrage atentia. Ma uit la cum se uita oamenii. In Mall toata lumea priveste cu denadejde si usor disperat. Sunt prea multe treburi de privit simultan. Ai multe vitrine. Ai multi oameni. In Mall totul e inghesuit. Mi se termina bateria. Si Danei banii. Mai vorbim…

Later Edit : Am ieşit să iau maşina s-o preiau pe Dana cu acele cumpărături teribile. Întrebare. Ce credeţi că făcea ea în timp ce eu mă învârteam penibil cu maşina prin parcarea Mallului, neputând nici să parchez, nici să staţionez?! Participa la o tombolă.

§ 6 Responses to In Mall

  • un om bun :))) says:

    radu….ai uitat ce a spus dana la nunta?? banii sunt la comun

  • Radu Buzaianu says:

    banii sunt la comun, dar printr-un procedeu senzational am decis sa-i aministreze ea.

  • dana says:

    Pentru ca avem si timpul la comun, nu doar banii, eu m-am grabit ingrozitor. Am plecat de la Pull&Bear cu alarma agatata de noii blugi ( deci va trebui sa ma intorc la ei ) , prin supermarket am castigat cursa de jaloane cu viteza de 25km/h si la tombola am castigat…ceva. Toate astea in timp ce Radu a baut o cafea si a scris randurile de mai sus….

  • Paul Andrei says:

    deci tot barbatul e de vina…daca ar recunoaste ele vreodata ceva😀

  • Radu Buzaianu says:

    @Paul Andrei

    femeile sunt pricepute la imbracaminte… imbraca toate povestile paul, de te ia capul si te predai

  • dana says:

    credeam ca doar femeile au dureri de cap.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading In Mall at Mindfields.

meta

