Catastrofele

February 16, 2011 § 8 Comments

Cam asta ar fi esentialul celebrei emisiuni….

Tagged: , ,

§ 8 Responses to Catastrofele

  • nana says:

    Am văzut, la un fel de ştiri, că aseară Capatos a făcut un fel de nuntă cu Moculeasca şi Ogică în emisiune. Mă întreb: cât de jos va mai coborâ şi le ce trebuia să-şi invoce şcolile şi realizările jurnalistice în emisiunea în care ai intervenit. Adică nu cred că trebuie să fii foarte elegant, când te arunci în hazna, dar mă rog, gusturile nu se discută. Când şi-a enumerat realizările, apărea, firesc, intrebarea din bancul acela: ŞI LA CE I-A FOLOSIT!?

  • Oana says:

    N-au inteles nimic din ce ai vrut sa zici….!!!

  • Radu Buzaianu says:

    ceea ce nu e o problemă. pentru că nu ei trebuiau să înţeleagă🙂

  • dana says:

    Am inteles ca : la varsta lui Stoian nu vei avea cum sa faci jurnalism, fiind prea ocupat de glume si atingeri libidinoase cu femeile sub 25 de ani.
    La varsta lui Capatos, adica la vreo 38 de ani,vor incepe compromisurile, deci nici asta nu e varsta potrivita.
    Iar la 26 de ani nu ai experienta. Si razboiul din Kosovo c’est fini…fir-ar sa fie!!

  • doina says:

    Domne, eu am inteles din această emisiune că războiul din Kosovo nu a fost făcut, cum ar veni, de armata Iugoslaviei şi rebelii albanezi, ci de Mara Bănică, prezentă în studio tot în chestiuni de conflict, de asemenea am înţeles că moş Stoian e un lingvist prin vocaţie şi că ţie, Radule, părinţii nu-ţi ştergeau nasul în copilărie

  • unoarecarealtul says:

    “prosti, dar multi” nu ai cum sa castigi

  • Radu Buzaianu says:

    nu. nu sunt aşa de mulţi precum se construieşte superficial impresia.

  • kozo says:

    mie chiar imi pare rau de capatos. l-am cunoscut in antena acum vreo 5 ani cand lucram acolo si mi s-a parut un tip ok. dar … deobicei cand intri in cocina risti sa te murdareasca porcii🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Catastrofele at Mindfields.

meta

