Sa vezi si sa nu crezi

February 10, 2011 § Leave a comment

Stăteam şi mă gândeam. Există oameni mai penibili decât cei care se ocupă cu uploadatul videourilor pe site-ul Antenei 1? Unii dintre ei ar trebui studiaţi ca fiind curiozităţi ale naturii. Cred ca ar ieşi cateva documentare superbe plecând de la comportamentul lor în lume. O luăm pe rând: “Dan Capatos, Mara Banica, Costin Marculescu, Stelian Ogica si Ileana Ciuculete i-au raspuns redactorului revistei Ok, care a caracterizat vedetele din showbizul romanesc ca fiind catastrofe”. Puteţi crede că există oameni care asta au înţeles din ce s-a întâmplat în emisiune? Alt video, alt titlu. “Redactorul Ok, “trimis acasa” de invitatii lui Capatos”. Eu accept şi faptul că unii oameni nu sunt foarte inteligenţi şi atunci ajung să uploadeze materiale video pe site-ul A1. Producătoarea lui Capatos o zi întreagă m-a rugat să vin în emisiune. Eu am intrat în direct de acasă. Aia e ce au înteles cei de la site. Că m-au trimis ăia acasă. Antena 3 are pe site  o categorie “video news”.  Au rupt din context câteva momente, că aşa au înţeles ei că se face treaba. Am priceput demersul. Băi frate, dar cât de imbecil să fii să asociezi acestui gest şi un text. Adică accesatorii siteului nostru sunt nişte imbecili şi nu înteleg nimic din video. Să le explicăm, noi care dăm dovezi zilnice de inteligenţă, ce s-a întâmplat acolo. Şi înşiră o povestire penibilă care are foarte puţină legătură cu ce e în video. Nu ştiu cine se ocupă de site-urile Intactului şi nu-i bănuiesc pe toţi cei de acolo de ridicol. Generalizarea e stângace. Dar am senzaţia că cel, cea sau cei care s-au ocupat de ce am scris mai sus ar putea fi si ei, la randul lor, invitaţi în emisiuni cu ciudaţi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Sa vezi si sa nu crezi at Mindfields.

meta

