Azi noapte… pe la 2

February 9, 2011 § 4 Comments

După emisiune, m-a sunat Ogică. Omul acesta mi se pare de un umor nebun şi involuntar. În parcursul conversaţiei mi-a povestit care sunt în opinia lui, cei mai şmecheri oameni din România. Luaţi loc şi notaţi. Traian Băsescu şi Victor Newman. Apoi mi-a povestit cum a mâncat bătaie atunci cu demnitate. “M-au bătut 2 ore, m-am ridicat şi am plecat”.

§ 4 Responses to Azi noapte… pe la 2

  • Ciprian says:

    E pierduta lupta. Cocalarii si meltenii castiga teren. Pe strada, in localuri, in ziare, la tv. Noi am plecat. It’s fucking great here, ceea ce iti dorim si tie. Wish you all the best!

  • Ana-Camelia says:

    Ba nu e pierduta lupta! Atata vreme cat exista oameni ca Radu, care au curajul sa spuna ca nu e normal ce se intampla, ca nu asta e normalitate, ca Romania nu e doar a lor ci si a noastra, a celor ce ne scarbim dar plecam capul sau parasim tara, atata vreme cat mai exista ziaristi care stiu sa promoveze valoarea si sa arate cu degetul inspre non-valoare, lupta nu e inca pierduta.

  • Radu Buzaianu says:

    Oamenilor ca tine Camelia li se transmite faptul că nu există. Unoeri direct, alteori indirect, prin subiectele care le sunt oferite. Dar am o veste. Emisiunea lui Capatos, aşa cum i-am spus şi lui, nu există ca rating. Ea e vândută ca fiind numărul 1 în contextul în care în acest moment nu are concurenţă. pe vreamea când avea, îi erau opuse emisiuni similare. nu show-uri mişto. tot ţigănii. adună ratingurile emisiunilor în care se discută politică şi idei. ai să sesizezi că nu sunteţi atât de puţini pe cât vi se zice. adunate emisiunile astea le pun în inferioritate dramatică pe cele penibile. adună ratingurile dintr-o seară ale emisiunilor de pe antena 3, b1, realitatea, tvr şi pe unde se discută subiecte şi nu se maimuţăreşte mărculescu. încearcă să iei un bilet la teatru pt vineri şi ai să constaţi că s-au vândut de vreo 2 săptămâni. nu sunteţi puţini. sunteţi doar penibil ignoraţi de incapacitatea unora de a vă interesa cu emisiuni. e greu să faci emisiuni interesante. mai uşor faci emisiuni ciudate.

  • Ana-Camelia says:

    Multumesc pentru raspuns. Ultimele doua propozitii mi-au placut la nebunie, sunt concluzia perfecta: “e greu să faci emisiuni interesante. mai uşor faci emisiuni ciudate.”

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Azi noapte… pe la 2 at Mindfields.

meta

