Ce mai fac?

February 8, 2011 § 5 Comments

E foarte important să am tot timpul clar în minte ce mai fac. În jur se învârt competent tot felul de oameni care habar n-au ce mai fac. Îi sesizezi uşor. Că mă întreabă. Trec pe lângă mine des oameni cu care am o relaţie foarte clară. Fără piruete. Fără detalii. Ceva în genul… “Salut”. “Salut”. Nimic nu iese din logica asta. Băi sunt unii care fac o piruetă. În sensul că “Salut… salut! Ce mai faci?”. Aici mă proptesc tot timpul. Ajung într-o situaţie dificilă. Sunt obligat să-mi dau seama că habar n-am ce mai fac. Partea bună e că-n subsidiar ne e clar amândurora că am făcut ceva. “Mai-ul” spre asta conduce. E decisiv. Putea să întrebe “ce fac”. E bine să fii un om care a făcut ceva. Partea proastă e că-mi dau seama că nu ştiu ce mai fac. Şi atunci arunc în grabă un “bine”. Expeditiv. Aşa e plină lumea de oameni care fac bine, în timp ce habar n-au ce mai fac.

§ 5 Responses to Ce mai fac?

  • Paul Andrei says:

    Superb

  • dana says:

    partea dezastruoasa incepe cand te decizi sa raspunzi totusi cu o fraza la intrebarea “ce mai faci?” si exact cand potrivesti acordul intre subiect si predicat iti dai seama ca vorbesti singur. Si iti spui in gand : ” data viitoare zic doar BINE”

  • unoarecarealtul says:

    Nu cred ca am raspuns cuiva la aceasta intrebare cu adevarat. Defapt cred ca mai niciodata nu fac bine, sau nu destul de bine pe cat mi-as dori. Subconstient stiu ca e raspunsul unei intrebari ce nu mi se adreseaza, dar totusi recurg la acel “bine” pentru a ma feri de eventuale intrebari asemanatoare.

  • nana says:

    Da, Radule, uite aşa ne batem joc de una dintre cele mai importante dintre întrebările vieţii noastre. Dar… apropos, întreabă-mă şi pe mine ce mai fac!

  • Paul Andrei says:

    Pe mine ma enerveaza celebrul “bine” si de fiecare data il inlocuiesc cu ceva care ar starni o noua reactie. De exemplu “zbor” :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce mai fac? at Mindfields.

meta

