Neverendig story (4)

February 2, 2011 § 10 Comments

Pentru că ce începe prost se termină şi mai prost. Celebrul prieten al meu, un faimos producător de emisiuni sportive şi comentator de meciuri de fotbal a făcut în aşa fel încât să demonstreze că tot ce pare a nu se mai sfârşi se poate totuşi sfârşi. Şi anume prost. La un moment dat ea îi spune că vrea să-şi cumpere un bichon. Şi ca totul să aibă un sens, cineva îl anunţă din senin pe messenger că vinde unul. Nu a durat mult până când l-a cumpărat. Şi înainte să i-l dea, când totul părea că merge bine, află fata veşnic greu de convins, despre campania lui de pe un celebru site destinat femeilor. Impactul cu celebritatea i s-a părut prea mare. Ceea ce a stârnit revolta dorinţei de a trăi în anonimat. Era acum o celebră anonimă neîndrăgostită. Şi iată-l pe prietenul meu cum privea fără sens spre bichon. Căţelul dădea din coadă. Tot fără sens. Treaba era prăbuşită. După o mică remediere a situaţiei, povestea s-a întors de unde a plecat. Ea n-a putut să treacă peste drama celebrităţii. Şi în urma unei ultime conversaţii, a tras o concluzie serioasă. Celebrul meu prieten are un comportament deviant. Acum este în timpul unei noi poveşti importante de dragoste, pe care ştie ce are de făcut să n-o piardă. Nu-i mai cumpără bichon.

§ 10 Responses to Neverendig story (4)

  • Paul Andrei says:

    Am plictisit lumea bai Radu, nu comenteaza nimeni :)) Si tu ziceai ca lumea asteapta deznodamantul. Ti-am zis eu ca trebuia sa-i cumpar un pitbull :))

  • Domne, n-am înţeles la cine a rămas bichonul…Mi-ar părea rău să fi rămas la prima dragoste…Căci, sincer, mi se pare că fata în cauză nu avea nici simţul umorului dar nici pe cel al tristeţii. Nu-l merita pe celebrul tău prieten, căruia îi rămânem fideli susţinători. Acum să ne punem puţin şi în locul bichonului, nu prea cred că e fereicit cu ea.Eu zic SĂ LUĂM BICHONUL ÎNAPOI!

  • Paul Andrei says:

    Stati linistiti. Bichonul n-a mai ajuns la ea. A ajuns la o familie fericita, el e fericit. Totul e bine.

  • narcis says:

    Eu propun sa intre protectia animalelor pana in adancul problemei ..si sa trateze cu seriozitate . Am putea sa realizam un rezumat …
    El o vede ,se indragosteste subit ,o invita ea accepta ,ea vbeste ,el se topeste .ea arunca ideea “mi-ar placea un caine” el se gandeste sa il cumpere pt iertarea pacatelor realizate din pricina unui pupic furat .
    Buuuuun ..pana aici a inteles toata lumea ce s-a intamplat ..amanuntele povestii etc etc etc..neinteresant ! DAR !!!! la caine cine se gandeste ?? saracu a trait 3 zile cu “N” persoane straine ,mai ales cu individul din rolul pricipal , care pun pariu ca a uitat de mancare ,plimbare,joaca. in consecinta propun ca PROTECTIA ANIMALELOR sa se autisesizeze si sa intenteze un proces impotriva indivizilor ..pt rele tratamenete asupra bichonului .Este inadmisibil .

  • mariusik says:

    poate ea vroia mai mult de cat un catel,de nu ai intrebato ce siar fi dorit.poate o masina sau eventual un apartament in rasarit de soare:):):)prost este ca uni iti mai spun niste chesti,si tu nu vrei sa intelegi.pt.viitor nu mai gandi cu inima si sufletul.nu merita nimeni nimic.

  • Protectia animallor says:

    Narcis, gata, sa nu exageram…daca animalul se afla in siguranta, si este fericit, dupa cum ni se spune,zic sa nu dam amploare evenimetului! Sa-i uram succes lui Paul Andrei celebrul prieten al lui Radu si…domne, sa conteze pe noi la nevoie!

  • Paul Andrei says:

    Pe Narcis contez de fiecare data cand e sa-mi dea cu ceva in cap :)) Pe tine…ferma animlelor nu te cunosc :))

  • narcis says:

    multumeeeeesc.. ;;) sunt o simpatica ..

  • Paul Andrei says:

    Asta ca sa stiti ca Narcis e de fapt o fata :))

  • narcis says:

    hai ca deja o ardem pe modelul facebook

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Neverendig story (4) at Mindfields.

meta

