Maria

January 31, 2011 § 5 Comments

Băi m-a sunat Maria. Celebra Maria. Maria e una dintre prietenele mele importante din liceu. Maria m-a ajutat s-o cuceresc pe cea de care am fost înrăgostit până am intrat la facultate. Maria e cumva decisivă. A intervenit inspirat când n-o mai scoteam la capăt. Fata de care am fost îndrăgostit tot liceul se îndrăgostise de altul. Pe vremea aceea nu ştiam o treabă pe care a spus-o Varujan Vosganian. Ea nu trebuie cucerită. Trebuie convinsă să coboare. A fost o săptămână importantă. În fiecare zi trebuia s-o surprind cu ceva. Maria a avut idei decisive. Tare de tot Maria. M-a sunat săptămâna trecută. Cu ce se putea ocupa acum cu altceva decât chestiuni decisive. Maria are de un an o firmă de surprize. Adică…… http://www.fiimagician.ro

§ 5 Responses to Maria

  • Paul Andrei says:

    Bai nene, pai acum pomenesti de Maria? Eu am luat sfaturi la tine cand tu trebuia sa-mi faci cunostinta cu Maria. Ea ma putea ajuta, nu mai dadeam bani pe bichon aiurea :))

  • Radu Buzaianu says:

    păi acum am aflat

  • nana says:

    Păi mai bine Maria te convingea sa renunţi…Asta, zic eu, ar fi fost o idee bună şi, în egală măsură, surprinzătoare.

  • Paul Andrei says:

    Orice m-ar fi convins ar fi fost bine…insa Radu a tinut-o pentru el

  • nana says:

    Lasa, că tot e bine, ai dat bietului câine şansa de a avea un stăpân. Zic să privim şi din acest punct de vedere.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Maria at Mindfields.

meta

