Mamei mele…

January 26, 2011 § 1 Comment

M-a învăţat că dezamăgirea e doar sfârşitul amăgirii. Că atâta vreme cât toată lumea este în viaţă, o luăm de la capăt considerând că am avut doar o zi proastă. M-a învăţat să fiu un om fericit. M-a învăţat că depinde de mine dacă devin domnul Buzăianu sau nea Radu. M-a învăţat că cele pe care le am sau mi se vor da, nu sunt gratis. Că totul are un preţ. Fără să-şi propună, m-a învăţat că în afară câtorva oameni apropiaţi, trebuie să mă aştept de la oricine la orice. M-a învăţat să nu mă surprind surprins. M-a învăţat să-mi placă melodia “om bun”. Şi m-a învăţat că unul dintre lucrurile importante pe care nu le vom ştii niciodată e când se termină binele. Asta ne face să fim atenţi la el. M-a învăţat să devin Radu Buzăianu. Îi mulţumesc şi-i spun “la mulţi ani”.

§ One Response to Mamei mele…

  • doina says:

    Şi tu şi Vlad, m-aţi învăţat atât de multe, câte n-aş sti să le spun. Vă mulţumesc şi vouă şi Bunului Dumnezeu!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mamei mele… at Mindfields.

meta

