Aplauzele

January 25, 2011 § Leave a comment

Îmi plac finalurile spectacolelor de teatru. Îmi plac finalurile. Îmi place aplaudatul sincer. Am o admiraţie pentru cei care se pricep să facă ceea ce eu aş face dar nu mă pricep. Îmi place talentul actorilor. Îmi place de pildă Horaţiu Mălăele. Mi-am dat seama de o distanţă importantă. De la el la Mihai Morar de exemplu. Ăsta plăteşte oameni să vină să râdă la glumele lui. Plăteşte oameni să-l aplaude. E adevărat, nu doar el. La teatru e la fel doar că invers. Acolo oamenii se înghesuie să plătească pentru ca-n final să aplaude sincer.  E un tip de emoţie interesantă.  Ajungi la ea într-un parcurs. O înţelegi doar în finalul unor trăiri pe care talentul oamenilor ălora ţi le propun. “Ce om renunţă să-şi împlinească propria personalitate, dând viaţă unor himere? Cine şi de ce face asta? E o tainā”. Eu un citat din conversaţia mea cu Horaţiu Mălăele. Apare vineri.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Aplauzele at Mindfields.

meta

