Momente şi Schiţe

January 21, 2011 § Leave a comment

  • Eram la cafeneau redacţiei de dimineaţă. Priveam descurajat spre televizor. Se termina un film prost. De cinci minute curgea dramatic distribuţia pe ecran. Câtă lume a avut senzaţia că face ceva în timp ce nu făcea nimic. Câţi oameni au treabă într-un film prost. Întrebarea importantă e când se filmează un film prost, există această asumare? Când povestesc despre ce fac, explică resemnaţi că filmează o prostie? Oamenii angrenaţi în chestiuni mediocre îşi înţeleg ridicolul?
  • Mergeam spre cafeneaua Ralucăi de pe lângă Palatul Cotroceni. Era întuneric. Treceam competent pe lângă intrarea lui Băsescu. Atunci Dana m-a întrebat superb, sincer şi dezorientat. “Ce cimitir e ăsta?”
  • Aseară am stat de vorbă cu Andrei Pleşu la un eveniment. Mi-a spus că am “o bună măsură”. E dintre marile complimente. Iar la marile certitudini am trecut-o şi pe cea conform căreia îi cunosc pe toţi cei pentru care am o simpatie.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente şi Schiţe at Mindfields.

meta

