Bucuresti – Resita ( 2 )

January 11, 2011 § 1 Comment

Ajungem pe podul care traversează Oltul. Bogdan îşi ia aparatul mai aproape. Începea să pară că urmează multe scene imortalizabile. Prejudecăţi, ce să facem. Suntem şi noi oameni. Deşi drumuri de 8 ore te dezumanizează. Eu privesc pierdut pe geam. Se succed dinamic prin faţa ochilor figuri care merg pe trotuar. Un el şi o ea. Două ele. Un el. Un el şi un măgar. Deşi eram în oraş. Eu i-am înţeles omului demersul. Voia să se facă cumva diferenţa. Probabil i s-a spus des “măgarule”. Omul a decis să meargă lămuritor cu un măgar după el. Ştiţi fetele aproape frumoase care merg cu unele aproape urâte? Prin comparaţie câştigă ambele. Prima devine frumoasă. A doua scapă de prezumţia de urâtă. Ajungem în Craiova. Oamenii au feţe resemnate. Urcă fatalist în tramvaie roz. Bogdan face o glumă pe care n-o gust. “Au băgat tramvaie în Craiova”. Sau parcă eu am făcut-o. Nu mai ştiu. Drum mai e. Mai sunt şi subiecte de conversaţie. Încep sms-urile, semn că s-a mai trezit lumea. Era deja cam 10. Ameli: “Ştii de ce Chivu îi antrenează pe copiii din Reşiţa pe internet?”. Ironii. Mi le asum şi merg mai departe.                                         go 4 more…..

Îl sun pe Dorinel Munteanu să-i spun că ajungem peste vreo 3 ore. El cică ne aşteaptă. Şi noi ajungem. Îl sun iar. Are telefonul închis. O jumătate de oră a vut telefonul închis. Superb, nu? I-am şi zis lui Bogdan. Bă hai să ne întoarcem. Îmi adusesem aminte de o poveste a lui Exarhu. Cu nişte colegi de facultate care într-o seară se plictiseau şi au decis să fure catedra din amfiteatru. A durat câteva ore bune s-o scoată. Apoi pe geam. În final au reuşit şi pe drum unu o ţinea din faţă. Celălalt din spate. Şi mergeau. La un moment dat ăla din faţă întreabă: “unde mergem bă cu ea?”. Şi ambii ajung la concluzia că trebuie s-o ducă înapoi. Că la ce naiba le trebuie. Răspunde Dorinel Munteanu. Eram în Reşiţa şi trebuia să ajungem la hotelul unui fotbalist. Întrebăm un om şi el răspunde superb: “În rahatul ăsta de oraş e o singură stradă. Mergeţi pe ea şi-n capăt”. Ne-am întâlnit cu Dorinel şi cu familia. Am făcut interviul. A fost frumos. Şi apoi ne-am întors ceremonios spre casă.


§ One Response to Bucuresti – Resita ( 2 )

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bucuresti – Resita ( 2 ) at Mindfields.

meta

