Bucuresti – Resita ( 1 )

January 10, 2011 § 2 Comments

Am un prieten care nu e sănătos la cap. Deci suntem doi. Treaba e că el se ocupă cu fotografiile. Mai mult decât atât e şi foarte bun. Ca idee spun. Împreună am decis să plecăm săptămâna trecută la Reşiţa unde era Dorinel Munteanu cu familia. Să facem un interviu. Antrenorul momentului, cutare. Când începuse să mi se pară departe sună Bogdan. “Da băi. Hai să mergem”. Şi-mi aduc aminte autostrada spre Piteşti, la finalul căreia mai avem încă vreo 6 ore. Ceea ce mi se părea seducător. Distanţele la mine au următoarea unitate de măsură. De acasă, la redacţie, dimineaţa la 10 jumătate, fac 5 minute. Era 6 dimineaţa când am coborât din căldura şi somnul meu. În frig şi-n noaptea lor. Cam după vreo oră de mers, l-am întrebat dramatic pe Bogdan: “Nu mai bagă ăştia ziua mă?”. Am hotărât că pe drum să facem poze. Să avem o miză. Să nu mergem tâmp. Nu ne caracteriza. Intrăm în Piteşti şi o luăm razna. Ne lămureşte că am greşit un domn. Un piteştean. Nu înainte să ne întrebe lămuritor, “sunteţi din Bucureşti, nu?”. Noi eram dinspre Bucureşti. Chestiune oricum greu de înţeles. Era cam ora 8. Trebuia să fiu în bucureşti. Nu disnpre Bucureşti. Din loc în loc, eram avertizaţi că viaţa are prioritate. Accidente şi cutare. Extrem de utile chestiunile acestea. Maşinile vâjâiau pe lângă de vreo 2 ore, pe un drum cu o singură bandă pe sens. De câte ori treci cu viaţa pe lângă moarte până la Reşiţa? Bogdan a coborât să fotografieze nişte avioane expuse pe marginea drumului. Între timp a ieşit unu să-i spună că n-are voie. Că se supără patronul. Treaba a naibii cu patronii ăştia. Una două se supără mă. Aş fi un bun patron.       to be continued tomorrow…

§ 2 Responses to Bucuresti – Resita ( 1 )

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bucuresti – Resita ( 1 ) at Mindfields.

meta

