Cum mi-am petrecut sfarsitul

January 2, 2011 § Leave a comment

Am condus artistic pana la Predeal. In jur masinile prietenilor. In masina muzica buna. Era ora 8. Eram imbracat bine. Adica gros. Mergeam spre munte. Daneza langa mine, mai spunea din cand in cand ceva, ceea ce inca mi se parea normal. Am gasit un loc de parcare. Si asta totusi inca mi se parea normal. Totul mi se parea inca normal. Mai putin Dragos care avea o caciula terbila. Era teribila pana a aparut Sergiu. Caciula lui revolutiona cumva teribilul. Era decis sa treaca in 2011 cu ea. I-am respectat decizia. Eram bine. Era cald. Aveam inca o pereche de pantaloni pe dedesubt. Doar mersul mai era elegant. Pana am cazut pe gheata. De atunci am renuntat si la el. Ne pregateam sa facem Revelionul pe partie. Am inceput sa urcam muntele. Lasam in jur figuri tampe si romanesti. Noi ne vedeam de ale noastre. Go 4 more…

Auditiv drama se pregatea sa inceapa. Pe scena anunta unu ca o sa avem onoarea de a o asculta pe Jiulia Jianu. Cautam disperat cu privirea fete onorate. In tara asta nu mai exista pic de onoare. Ne vedeam in continuare de ale noastre. Ne plimbam calm si detasat parasind zona unde se ambala onorant Julia Jianu. Practic n-am onorat povestea. Ne apropiam de 12 noaptea cand mi-am dat seama ca nu scap. In tara lui Traian Basescu de revelion fara o manea nu treci. Pe scena de pe partia din Predeal a aparut una, Ileana Ciuculete. Bai frate, eu am o capacitate enorma de a face abstractie. De data asta nu mi-a iesit. Bai se pitigaia aia dramatic acolo. Si oamenii se bucurau. A cantat 2 melodii cu nunta. Greu de inteles de ce. Si apoi a cantat aceeasi melodie de 2 ori. Ca sa ne intre bine in cap. De o luna doua, mananci numai oua. Dar dupa un an, ciorba de curcan. Asa s-a gandit ea sa faca refrenul. Problema era ca melodia nu avea decat refren. Si ca treaba asta a durat cam vreo 20 de minute. Ba poti fi normal la cap. Daca asculti 20 de minute asa ceva, eu va dau scris ca te tampesti. N-a fost cazul. Eram suficient de departe de cretinism incat sa privesc cu detasare. Eram sus. Aveam umor. Imi era cald. Stateam pe zapada. Era bine. Le priveam superior caciulile astora. Le respectam decizia in continuare. Si vorbeam. Unele glume ne ieseau. Altele nu. Eram insa cu totii ingaduitori. Mai faceam o poza. O mai puneam pe facebook. 2010. Suntem moderni, nu ne batem joc. La 12 noaptea au facut o treaba de un bun gust de care nu i-as fi banuit niciodata. O sa va arat maine.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cum mi-am petrecut sfarsitul at Mindfields.

meta

