Conversaţii

December 30, 2010 § 6 Comments

Am mai scris eu despre un prieten al meu care printre altele comentează meciuri de fotbal. Deci îl ştiţi, da?! Bun. Stăteam în redacţie şi aşteptam sfârşitul. Sfârşitul anului. Când îmi apare pe monitor o replică a lui pe messenger. “Astazi sper sa ma insor”. Dar nu asta contează în viaţă. Ci ce a urmat de aici.

Buzaianu Radu: si de unde atata speranta paul
El: pai imi place enorm de asta
El: de niciuna nu mi-a placut atat. ma vad cu ea astazi si se pare ca si ei ii place de mine
El: doar daca n-are o mana sau ceva, ceva ce nu vad pe facebook si sa nu-mi fi spus
Buzaianu Radu: momentu e bun. ca poveste asa. inainte de finalul anului
El: ba
El: fii atent
Buzaianu Radu: ia
El: soarta e cu mine              go 4 more….

El:numarul10                                                                                                                                                                                                                                                                             Buzaianu Radu: da
El: Ea e a 10-a fata cu care ma vad de cand m-am despartit de bianca, eu aveam lista cu cele 10 lucruri pe care trebuie sa le aiba viitoarea mea gagica, stii ca sunt nebun, si ca sa-i aflu numarul ei de tleefon a trebuit sa dau 10×10 sms-uri ca nu mi-a dat ultimele 2 cifre si am dat sms la toate numerele
El: la 100. apoi numarul 29. Pentru noi 2 incepe azi o 9 viata, deci 29. Suntem in 29 decembrie. Numarul meu are in coada 293. Numarul ei se termina in 029
El: crezi ca sunt nebun?
El: crezi ca e destin sau nu?
Buzaianu Radu: dimpotriva
El: ce?
Buzaianu Radu: cred ca nu esti nebun
Buzaianu Radu: esti doar atent
El: aaaa
El: ma speriasem. imi stricai combinatia
El: ti-am aratat-o?
El: e ok gagica?
El: stii cum ma inteleg cu ea? e nebunie ? imi citeste gandurile
Buzaianu Radu: pai si asta e bine?
El: are si glumele mele proaste.
El: sa-i spun astea sau sa ii dau prin sms?                                                                                                                                                                                                El: sa vezi ce romantic sunt. vrea sa-si ia o masina si sa isi deseneze fluturi pe ea
El: am fost si am cumparat niste fluturi din bamboo. pana iti iei masina ti-am luat eu fluturii Buzaianu Radu: morala e ca daca n-ai putut sa-i iei masina macar i-ai luat fluturii. sau stii ca e vorba aia cu fluturi. daca nu-i are in stomac macar pe masina sa fie.

§ 6 Responses to Conversaţii

  • Un nume, altul decat Paul says:

    Foarte tare baiatul asta, totusi puteai sa nu pui numele pe blog :))) Mai il stie lumea😀

  • Se spune ca entuziasmul il ai o data, iar daca este prea puternic si esti dezamagit, se trasnforma in insensibilitate. Asa ca pentru un “next dating” – incearca sa lasi lucrurile sa decurga de la sine, nu le forta. Oricum, ti-ai luat doza de fericire atunci cand ai cunoscut aceasta persoana.

  • Unknown says:

    Imi place de baiatul asta, sper sa ii iasa ceva :))

  • […] m-am interesat în legătură cu celebra întâlnire a prietenului meu. Ea în realitate e mai drăguţă decât era în ficţiune. Au râs s-au simţit bine, cutare.  […]

  • Ioana says:

    Foarte dragut:)) M-a amuzat atat povestea in sine, cat si combinatiile de numere…E bine sa stii ca sunt si alte persoane atente la asa ceva:))Sper sa aiba parte de o poveste draguta, caci aceasta conversatie m-a lasat cu un zambet larg pe buze

  • Marius George Petrache says:

    Radu,
    cu toate ca o sa fiu total pe langa subiectele pe care le abordezi pe acest blog(nu am avut timp ca sa-l citesc),am vrut doar ca sa-ti spun ceva referitor la ce ai scris in revista OK!.Intamplarea a facut ca ma uit mai mereu la tv iar ziua pt. mine se incheie cu emisiunea “Un show pacatos”de ceva timp,poate doar ca imi place de el ca realizator si genul de emisiune care-l face.Urmarind scandalul in care vad ca “ai intrat ” fie ca ai vrut sau nu am vrut doar sa-ti zic ceva referitor la acest subiect.
    99% sunt de acord cu tine eu cel putin M-AM SATURAT mi-a ajuns sa vad aceste non-valori care apar la televizor,imi doresc sa vad si eu ceva frumos la televizor NU OGICA,MARCULESCU,NIKITA,TARKY iar lista poate continua dar sunt persoane care nu cred ca se incadreaza in acea categorie in care tu i-ai pus cum ar fi “catastrofe” si aici ma refer la Jean Paler,Maria Carneci iar altii.Ceea ce doresc sa punctez e faptul ca si eu sunt de acord cu tine in acest demes impotriva non-valorilor.
    Mi-as dori sa primesc un mail de la tine referitor la acest subiect,mi-as dori sa pot sa discut cu cineva legat de asa ceva,mi-as dori sa pot face ceva ca sa schimb cat de cat ceva.
    Mult noroc

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Conversaţii at Mindfields.

meta

