Christmas shopping

December 27, 2010 § Leave a comment

Am fost vineri sa-i cumpar Danei un cadou de Craciun. Pe principiul facem si noi o treaba sau ne batem joc. E momentul acela in care pasesti entuziast si plin de incredere in Mall. Priveam superior spre oamenii disperati din jur. Aveam in fata 3 ore din care trebuia sa ies ceremonios si invingator cu un cadou. Ceva simti ca nu e in regula de cand intri in magazinele lor… ale femeilor. Te uiti interesat si totusi masculin spre rochii. Esti ca un elefant intr-un magazin de bibelouri. Mergeam printre bluze si rochii. Inca era bine. Treceau pe langa mine tinere si doamne intrate in panica. Dar nu spre ele mi se indrepta atentia. Ii stiti pe cei pe care ii tarasc prin magazine sa le ia un cadou? Isi mutau punctul de sprijin de pe un picior pe celalalt. Isi mascau disperarea din ce in ce mai inabil. Eu eram singur. Si inca ma invarteam competent. Gasesc ceva. O sun pe mama. Sa vedem ce marimi imi trebuiesc pentru Dana. Cica “L”. Cer. Dar simt nevoia sa explic ca situatia nu e atat de disperata precum pare. go 4 more…

“Large” mi se pare cam deplasat. Da asa zice mama ca stie. N-au. Bai de cand ma stiu, cand vreau ceva n-au. Alt magazin, alta rochie, aceeasi situatie. N-au. Bai da nu sunt ma acolo sa aiba? Apoi mama imi povestste o treaba. Ca domne marimile difera. Si ca sa ma uit asa pe mine si sa-mi imaginez cum i-ar veni Danei. Acum lucrurile deveneau un pic mai sofisticate. Puteam fi intalnit proband rochii in oglinda. Vreau niste cizme. Nu le mai aveau decat pe alea de pe manechin. Dar nu stie ce marime sunt. Imi trebuie 39. O ajut sa descalte maechinul. Puteam fi intalnit tragand de el in magazin. Cat credeti ca purta manechinul? 38. Nu erau buna. Pe principiul n-avem. Timpul isi facea treaba. Orele curgeau dramatic. Pasii mei deveneau disperati. Imi pierdusem gratia. De competenta nu se mai punea problema. Toate variantele treceau de la superb la penibil in cateva secunde. I-am gasit pe unii de aveau. Mi-am facut treaba la Stradivarius. Mai trebuia ceva. Vad o geaca. Imi place pe eticheta scrie ca ar costa 5 milioane reduse la jumatate. Bun. O iau.. ma uit. E buna. Mi se face rau. Ba costa 25 de milioane. Astia au innebunit. Eu eram pregatit s-o iau cu 2 milioane si nu eram convins. Astia o vand cu 25 de milioane. Pastrez aparentele. O pun la loc. Ma fac ca-mi suna telefonul si ies. Pe scurt acum. I-am mai luat niste chestii de-mi placeau mie. Ei nu-i placeau si nici nu purta “L”. Azi am fost cu ea sa le schimbam… cum ar veni.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Christmas shopping at Mindfields.

meta

