Viaţa de Revelion

December 14, 2010 § 2 Comments

Întrebarea care mă interesează acum e dacă există şi oameni care ştiu ce fac de Revelion. Am senzaţia că undeva trebuie să fie şi cineva care să ştie. Eu sunt foarte preocupat să nu ştiu. Cât timp nu ştiu e cumva clar că nu pot să iau o decizie imbecilă. Cum am tot luat în ultimii ani. Bă cele mai tâmpite decizii eu le iau în ultima zi a anului. Oricum preocuparea în legătură cu Revelionul e mai importantă decât el în sine. În fiecare an am senzaţia că dacă pregătirile au fost mişto, de Revelion poţi să şi dormi. De altfel, statistic se poate demonstra că ele şi durează mai mult ca el. Pe principiul să nu te prindă Revelionul neprăgătit. Băi dacă eşti pregătit poţi să stai şi acasă. Şi cu ocazia asta am şi luat o decizie. O să stau pregătit acasă. Eu îmi invit toţi prietenii. Băi cine vrea să vină bine. Eu de Revelion stau acasă şi nu fac nimic. Deşi seamănă a decizie, nu e. Că practic nu ştiu ce fac de Revelion. Singura certitudine e că trebuie să mă pregătesc.

§ 2 Responses to Viaţa de Revelion

  • Cat Woman says:

    Radule, eu iti propun sa facem Revelionul impreuna, la Doina/tata acasa! 🙂
    ce spui?
    si eu una, vreau sa fac acest Revelion acasa, eu m-am hotarat, deci inseamna ca eu stiu deja ce fac Revelionul asta?! :)) 😛

    ca urmare, daca veniti sa facem Revelionul impreuna, inseamna ca te scutesc de la a lua cele mai proaste decizii in ultima zi a anului, si atunci, prin “negare” inseamna ca in acest an, in ultima zi a lui, vei lua cea mai buna decizie (oricare va fi aceea 😉 ) 😛

    are you still with me? :)))))

    hai pe bune, vii de Revelion la Tartaville?

  • Radu Buzaianu says:

    Cristina ideea e seducatoare…

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading Viaţa de Revelion at Mindfields.

meta