Deci nu se mai poate

December 8, 2010 § 1 Comment

Adica nu ca nu se mai poate. Eu nu mai pot. Mi-am consumat potentialul de rabdare alocat celor care fac gluma cu “nu stiu”. Deci nu mai pot. Bai de la inceput ma calca pe nervi ceva pe tema asta, fara sa-mi dau seama. Anume faptul ca rade o tara intreaga de un baiat nascut probabil cu un retard. Ba ne-am proptit in asta cu “nu stiu” . Un sfert din emisiunea lui Bendeac a fost cu imitatul baiatului asta. Eu am inteles ca a obosit. A declarat ca vrea o vacanta. Dar de ce sa oboseasca si pe altii. Treaba e ca si oameni pe care-i sesizez ca fiind de bun simt odata incep ca “nu stiuuuu”. O sa mai scriu despre asta. Pentru ca nu se mai poate.

§ One Response to Deci nu se mai poate

  • dana says:

    🙂 Atat de mult s-a inradacinat expresia, incat si daca auzi un “nu stiu” obisnuit, in minte iti vine acel “nuuu stiu”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Deci nu se mai poate at Mindfields.

meta

