Asa ceva…

December 7, 2010 § 1 Comment

Anul trecut asa a aratat cadoul pe care i l-am facut Danezei. Extraordinara iepuroiaca, ca altfel nu pot sa-i zic, timp de un an a devenit celebra. A cucerit discret toata bucataria. Pana de curand acolo a locuit. Eu am crezut ca este iepure. Cand i-am aflat orientarile sexuale am hotarat ca locul ei e la bucatarie. Curand avea sa-si dispute incaperea cu insasi Daneza. Senzatia pe care o promova era ca devinsem niste ingaduiti in casa duduii. Deci nu se mai putea. I-am gasit o alta locuinta. A fost expulzata spre parintii Danei. Intre daramaturile casei vechi si casa noua, si-a construit o relatie. Treaba e mai complicata decat trebuie. O sa vedeti de ce. E probabil cam cea mai tare filmare din istorie. Sau exagerez  putin?

§ One Response to Asa ceva…

  • un om bun :))) says:

    ii recunosc public abilitatile lui rontzi…cu scuzele aferente fata de snoopy sustin spusele tale cum ca ar fi cea mai tare filmare din istorie :)))) de zambilica nu mai vorbesc

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Asa ceva… at Mindfields.

meta

