Andrei

November 30, 2010 § Leave a comment

Mă cheamă. E adevărat. Logica conform căreia azi e ziua mea îmi scapă. Dar nu e rău. E de bine. Aştept telefoane. Chestii. Aplauze. Artificii. Astea sunt momentele în care casc gura buimac la felul cum logica scapă de sub control. La limită înţeleg de ce dacă mă cheamă Andrei, în ziua în care este sărbătorit Sfântul Andrei, mă înghesui şi eu la aplauze. Am predispoziţia de a înţelege. Unde mă pierde lumea pe drum e când trebuie să-mi explic ce sărbătoresc cei care nu dau doi bani pe ce spune religia creştină. De regulă pe oamenii ăştia îi sesizez într-o permanenţă a isteriei de a fi interesanţi. Ţi-o dau pe aia că ei cred că e ceva acolo sus. Merg pe ideea cu energia. Bă da mă sună de Sfântul Andrei. Îşi serbează ziua. Fac piruiete. O ard pe “la mulţi ani”. Avem şi noi puţină coerenţă?!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Andrei at Mindfields.

meta

