on any given sunday

November 29, 2010 § 1 Comment

Azi m-am întâlnit cu bunicii mei. Asta cam o duminică întreagă. În general am o relaţie destul de stransă şi constantă cu laptopul. Sunt şanse mai mari să fiu surprins cu el deâat fără. Bunicii mei au reacţionat diferit la povestea aceasta. Fiecare a decodificat în felul său lucrurile. Bunica era ba încântată, ba îngrijorată. Era pe principiul, domne, Radu lucrează şi acasă. Pentru generaţia ei, computerul înseamnă efort. Adică un om normal n-ar putea să se chinuie cu aşa  ceva, altfel decât pentru că trebuie. Deci eu lucram. De partea cealaltă, bunicul meu a fost un pic mai categoric. A avut o singura reacţie, dar precisă. “Mai lasă şi tu ţambalul ăla!”.

§ One Response to on any given sunday

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading on any given sunday at Mindfields.

meta

