Noaptea discursul continuă…

November 24, 2010 § 1 Comment

Iar am început să vorbesc în somn. Aseară am adormit înaintea Danezei. Viaţa complicată. Oameni tâmpiţi peste tot… oboseală mare. Băi şi cum am adormit eu aşa, nu trec 15 minute şi simt nevoia să-i comunic o idee. De unde dormeam se aude următoarea replică: “Deci nu mă mai implic în niciun proiect”. I-am transmis eu ferm şi persuasiv. Înţeleg că luasem o decizie. Viaţa mea din timpul somnului, de obicei e mai atractivă decât cea de după. În somn e o lume mai bună. E lumea aşa cum o văd eu. Daneza a intervenit pozitiv şi dacă în timpul zilei mă contrazice întruna, domne noaptea nu-mi iese din cuvânt. Mi-a spus că e foarte bine aşa cum m-am gândit şi că să dorm în continuare.

§ One Response to Noaptea discursul continuă…

  • the monika says:

    acum o saptamana, am grait in somn: “eu de-aici nu ma dau jos, eu aici dorm!”
    pai, nu??

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Noaptea discursul continuă… at Mindfields.

meta

