Votaţi!!!

November 16, 2010 § Leave a comment

Şi cum stăteam eu la redacţie aşa… mă “apostează” Roro. Ea este o prietenă talentată a mea. Se ocupă cu talentul. Ba face expoziţii foto, ba face, mai nou, videoclipuri. Dar nu asta e calitatea ei principală. Aşa cum văd eu lucrurile, totul pleacă de la faptul că e născută în acelaşi an. În aceeaşi lună. Şi-n aceeaşi zi cu mine. Şi revenim la caracteristica ei secundară. La talent. Participă acum la un concurs. Îi face videoclip Aliciei Keys. Wait til u see my smile. Videoclipul făcut de ea şi un prieten, e cam pe primul loc în lume acum. Ca idee spun. Şi în timp ce mă uitam la el, m-am hotărât că vreau să câştige. Iată-l…

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Votaţi!!! at Mindfields.

meta

