Întâlnirea cu femeia de serviciu

November 15, 2010 § 1 Comment

Nimic nu se compară cu a călca pe porţiunea spălată de o femeie de serviciu. Sunt lucruri cu care nu te joci pe lumea asta. Mie cel mai tare îmi e frică să nu-mi facă vrăji d-alea. Să-mi ia un fir de păr, să-l ducă la vrăjitoare. Vorbesc serios. Să înceapă din senin să-mi contramandeze vedetele interviurile antamate. Sau să mă amâne întruna şi inexplicabil cei cu care sunt într-un permanent exerciţiu persuasiv. Şi eu să mă întreb retoric şi neortodx: “cum naiba?!”.

Şi după o serie de eşecuri, să intru cu maşina într-o groapă şi să-mi fac roata varză, de să trebuiască să-l rog pe tata să mă ajute, că n-o scot cu ea la capăt. Apoi să mă cert cu Dana din nişte motive tâmpe. Să nu-mi mai iasă nicio glumă la redacţie. Iar între timp, să-mi dau seama că am cam mulţi bani de dat în toate părţile şi că nici nu se schimbă prea multe lucruri pozitiv în viaţa mea de ceva vreme. Şi fără să-mi dau seama, să mă enerveze tot mai multă lume în jur. Repet. Cea mai mare furie din lume e cea din privirile unei femei de serviciu, văzându-şi balta proaspăt făcută, călcată în picioare de caracterul murdar al celui căruia soarta i-a scris să aibă drum în colo.  Dar nu. Eu n-am călcat pe baltă. Am sărit sprinten şi agil, zona în care ea se desfăşura. Am fost tare. M-am concentrat. Am privit în ochii doamna. Şi cât a clipit, eu eram deja dincolo şi descuiam uşa. Îmi uitasem ceva acasă. Dânsa a sesizat. N-a stat pe gânduri. “V-aţi uitat ceva”, a spus ea pe un ton sentenţios. Prins cumva la mijloc, între balta doamnei, şi uşa mea, a trebuit să recunosc. “Da! Telefonul!”. Dar tot ce-am spus până acum e nimic. Totul de acum începe. Doamna mi-a dat singura replică ce a contat în ultima vreme. “Lasă mamă, uităm noi, ăştia bătrânii… ce să mai spun de voi tinerii”.

§ One Response to Întâlnirea cu femeia de serviciu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Întâlnirea cu femeia de serviciu at Mindfields.

meta

