Ce mă enervează azi

November 11, 2010 § Leave a comment

Suport din ce în ce mai greu râsul unora. Băi sunt unii şi unele care nu ştiu să râdă. N-au umor. Oamnei urâţi. Nu contează. Problema e că se forţează. Măcar de ar fi asumaţi. Sau asumate. Ai fi putut să le-o inventariezi ca şi calitate. Duduile acestea sunt două, lucrează în zona mea şi sunt un spectacol. Îmi pare rău că n-am relaxarea sau detaşarea, încât să nu mă scoată din minţi. Mă gândeam dacă aş putea să dau timpul înapoi, prima decizie ar fi să le dau pe rând cu câte un scaun în cap. Suficient de convingător încât să nu mai poată să reacţioneze. Apoi să dau timpul înapoi, ca să revin asupra gestului, pentru că normele societăţii fac ca eu să nu mi-l permit. Aş părea nebun. Deşi aş fi justiţiar. Gestul ar fi justificat. Să auzi zilnic un râs atât de chinuit în jur, te aduce la gesturi care par totuşi puţin extreme. Sunt oameni care râd demonstrativ. Care vor să pară ceva. Râd ca idee. Bă dacă vă spun că se strâng miercurea în jurul ziarului Academia Caţavencu şi râd cât pot doar ca să vină cineva să le întrebe de ce. Apoi să arate ziarul, părând evident mai intelegente ca-n urmă cu 5 minute. Au un râs fioros. Lucrat în timp, de momentele în care alţii râdeau, ele nu înţelegeau poanta, dar izbucneau într-un efort disperat. Am o teorie. Puţine lucruri mă înfioară mai mult, ca un prost care fuge disperat de confirmările statutului ăsta. Dacă începe azi al treilea război mondial, de la râsul ăstora ni se trage.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce mă enervează azi at Mindfields.

meta

