Al doilea interviu cu Botezatu

November 10, 2010 § 1 Comment

„Era o iarnă groaznică. M-am născut în decemrie. Ce povestesc se întâmplă la două luni de atunci. Mama mă ducea la bunica mea. M-a înfăşurat, cum se înfăşoară copiii. M-a pus pe o sanie şi a mers cu mine pe mijlocul străzii, pentru că trotoarele erau pline de troiene. Pe vremea aia nu erau atâtea maşini. Strada avea cam 150 de metri lungime. La capătul ei, mama a ajuns cu sania goală. Eu căzusem şi rămăsesem undeva la mijlocul distanţei, pe stradă. Maşinile au trecut pe lângă mine până când mama s-a întors şi m-a ridicat.” Mi-a povestit-o Botezatu. Indiferent dacă e adevărată sau nu, indiferent dacă-ţi place sau nu protagonistul, putem conveni la o concluzie. Ce parte a showbizului s-ar fi ratat atunci. Botezatu mi-a povestit că foarte mulţi l-au sfătuit să nu-mi dea interviul. Le mulţumesc şi lor şi lui.

Câte case ai?

Nu-mi place să spun. Trăim într-o societate săracă. Uneori mă simt jenant şi de faptul că merg în vacanţe mai scumpe. Toate aceste lucruri pe care am muncit să le am, pot părea a sfida. Rar accept să fac poze în casele mele din cauza aceasta.

Dar înţelegând că ai mai multe case, întrebarea e unde te simţi ca acasă?

În toate mă simt bine. Cel mai bine mă simt la hotel. Din 365 de zile, 300 stau în hoteluri.

Cât câştigă cel mai de succes designer al ţării? Mai mult de un milion de euro pe an?

Ca şi desfăşurare sunt mai multe milioane. Vorbim de profit? Poate fi şi mai mult de un milion, sau uneori mai puţin. Eu absolut tot ce câştig reinvestesc.

Te deranjează ironiile lui Mircea Badea în legătură cu tine? De pildă cea că ai fi creator de chiloţi.

Probabil e evident că nu creez doar chiloţi. Dar oamenilor le la-nedemână să spună aşa, tocmai ca să te ia la mişto. Ca şi cum a face chiloţi e neaşpa. Cu toate acestea Calvin Klein a făcut sute de milioane din chiloţi. Dacă mă deranjeză?Nu, mai ales pentru că e un personaj drag mie.

Cu creatul de modă am lămurit-o. Tu eşti şi creator de vedete.

Da, unii au ajuns departe datorită mie, datorită faptului că au fost promovaţi în prezentările mele.

Nu despre acestea vorbesc. Vorbesc despre cele care n-au legătură cu moda. Cum e Drăguşanu.

Bianca uită uneori. Era la fel de frumoasă şi operată când am cunoscut-o eu. Era retuşată şi arăta perfect. Cu toate astea nimeni n-o remarcase.

A fi o femeie frumoasă în România nu e o mare calitate. E plin de femei frumoase.

Trebuie să fie o femeie frumoasă, deşteaptă, dar să aibă şi acel simţ al penibilului. Să ştie când să se oprească.

Pare cumva că ai subordonat presa din România. Toţi îmi povestesc că sunt prieteni cu tine.

Îţi spun un mare secret. Multora dintre colegii tăi din presă le scriam articolele.

Eu te apreciez pentru că am constatat că oamenii despre care îţi spuneam, te cred orice ai spune.

O bună parte dintre ei sunt nişte hahalere. Dar 75% dintre ei, îmi sunt însă dragi. Totuşi sunt mulţi care-mi sunt prieteni doar pentru ratingul pe care-l fac, sau pentru articolele pe care le vânează. Nu sunt prost şi-mi dau seama.

La Hollywood există o apreciere pentru campaniile de marketing bine făcute.

Da. Negative sau pozitive. Se fac şi campanii de marketing negative. În genul Britney Spears şi Paris Hilton. Cu toate acestea personajele astea, vând foarte bine.

De ce am spus asta, pentru că nu mi se pare un lucru rău că se întâmplă. Depildă povestea cu Bianca Drăguşanu, o mare parte a ei face parte dintr-o campanie de marketing.

Da. Relaţia mea cu Bianca a fost una reală. Jur pe mama mea. Am iubit-o şi mă iubeşte. Mai departe, ceea ce e ea acum e rezultatul unei campanii de marketing extraordinare.

Bunicul meu are o vorbă: frumoasă poveste şi mare minciună.

Da e corect. Poate fi aşa. Foarte multe sunt poveşti frumoase şi inventate. Afară se întâmplă mai multe decât la noi şi mai diabolice.

Vorbeam despre această fată pe care ai făcut-o vedetă. Ea a spus despre tine că ai fi bisexual.

Nu. Nu a spus aşa. Presa le pune cum vrea. A fost întrebată şi a spus că nu crede aşa ceva. Presa a speculat. Sunt prima persoană din showbiz care a recunoscut că a făcut sex în grup. Acolo am făcut orice, mai puţin să o fac cu un bărbat.

Unii spun că homosexualitatea e în fişa postului de designer.

E o tâmpenie. De ce, pentru că sunt mulţi? Mulţi sunt, dar dacă sunt politicienii în general proşti, înseamnă că sunt toţi proşti?

Îţi mai pun o singură întrebare în legătură cu asta.

Îţi spun ceva în premieră. Dacă s-ar întâmpla să pot să depăşesc acea limită într-un moment de beatitudine sau de beţie, tot nu aş putea să fac lucrurile de care oamenii mă acuză. Nu pot mental, dar nu pot nici fiziologic. O spun în premieră şi deşi s-a scris despre asta, am evitat s-o confirm. Acum 18 ani am făcut un cancer al colonului care m-a adus în pragul disperării. Mi se dăduseră puţini ani de trăit. L-am operat la Detroit, într-o clinică în care s-a operat şi Regan. A fost un cancer urât în care operaţia se putea face doar cu laserul. În situaţia în care el ar recidiva, dacă ar exista fisuri la acest segement al sănătăţii mele, mi-ar fi fatal. Nu pot să trec peste această barieră şi dacă am s-o trec am s-o trec într-o anumită parte, ca să închidem un subiect stufos. Dacă aş avea timp, aş face o campanie în care le-aş f…. nevestele tuturor celor care mă fac bulangiu.

Şi totuşi, îţi pun întrebarea aceea. A apărut la un moment dat acea înregistrare telefonică, în care îi făceai avansuri unui băiat manechin. Îi spuneai că-l iubeşti.

E o înregistrare pe care mi-o asum ca şi fragmente, dar care e un fals. Erau lucruri spuse de mine, dar care puse într-un anumit montaj, dădeau altceva. Îţi dau un exemplu bizar poate. Poţi iubi un bărbat, dar altfel. Eu de pildă ţin foarte mult la Joshua Castellano. Ţin la el, îl iubesc. Îl iubesc ca om.

Când ai fost cel mai aproape de moarte?

Au fost momente în care am spus că nimic nu mai contează. Că am făcut de toate, că sunt nefericit şi că îmi iau zilele. Erau momentele în care am fost slab, labil şi incult. Le-am depăşit.

Păi şi ce e fericirea pentru tine?

Sunt ciudat. Fericirea pentru mine nu e neapărat cineva care să stea tot timpul cu mine. Eu am nevoie, de multe ori, să nu găsesc casa aşa de goală şi să-mi ţiuie urechile ca acum. Dar de multe ori am nevoie să-mi un duş, să citesc ceva şi să dorm. Să nu mă bată nimeni la cap. Acum iar o să fiu catalogat. Am spus că-mi plac copiii, dar nu-mi place perioada aia de până la şase luni când orăcăie. Dar cui îi place?

E această discuţie căreia nu i-ai dat verdict. E acela despre care s-a spus, băiatul tău?

Da. Este acel băiat. Sufăr că n-am putut să-mi asum de la început chestia asta, pentru că dacă ştiam, Doamne! era extraordinar. Acest băiat a venit în viaţa mea ca un răspuns. Toată lumea mă teroriza. Mama îmi spunea: trebuie să faci un copil, trebuie să faci un copil, trebuie să faci un copil! Apariţia lui a făcut ca în sfârşit să răspund la întrebarea asta. Da. Am deja un copil.

Rămâne singurul?

Nu. Îmi doresc foarte tare să mai am o fetiţă. M-am văzut crescând cu ea. Ocupându-mă de ea. Mergând cu ea în magazine. Îmi doresc asta, dar nu-mi planific.

Cum vrei să îmbătrâneşti?

Mereu spun: Doamne îmbătrâneşte-mă, dar nu-mi lua minţile. Văd atâţia oameni penibili la bătrâneţe încât îmi e teamă. Sunt atâţia oameni care nu ştiu să iasă frumos din scenă.

Ultima întrebare. Fac acum recurs la sinceritate şi mai mult decât până acum. Vorbim despre ceilalţi că sunt ipocriţi. Tu nu ai fost public niciodată ipocrit?

Am fost. De foarte multe ori am abordat o ipocrizie publică. Mi-am pus acea mască. Dar când am dat-o jos şi le-am spus oamenilor că eu ăsta sunt, lumea nu m-a vrut aşa, nefericit. Au spus că mă vor tot pe piedestal acolo sus. Atunci încet, încet, mi-am pus iar masca socială.

Tagged:

§ One Response to Al doilea interviu cu Botezatu

  • Aura says:

    Cu cat citesc mai mult, cu atat imi este mai drag personajul acesta. Sunt lucruri ce le poti ascunde si unele ce nu le poti ascunde…” Bote” este un om inteligent si sufletist.
    Bafta amandurora!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Al doilea interviu cu Botezatu at Mindfields.

meta

