O tâmpenie

November 3, 2010 § 9 Comments

Băi nu mai pot să duc psihic treaba asta foarte mult. Când îţi e lumea mai dragă, vine câte unu cu ideea asta.  Se îmbracă în ţigan să demonstreze că sunt discriminaţi. Există un demers mai tâmp pe lumea asta?! Cristian Delcea se numeşte incredibilul ziarist. Mai e şi coleg de trust cu mine, ceea ce mă enervează suplimentar. Lucrează la Adevărul.  Nu vă mai spun că i-au spart şi casa acum 3 luni… nişte ţigani. Mai şi povesteşte şi că a tot mâncat bătaie de la ţigani în adolescenţă. Deci pare cumva incredibil, cum cineva cu datele astea ajunge să demonstreze lucruri pe care le ştim. Băi dacă ai cel puţin 2 experienţe negative cu etnia asta, dacă nu ai măcar bunul simţ de a fi precaut, o meriţi şi pe-a treia. Demonstraţia lui e nebunia minţii. Da nu e primul care o face. D-aia răbdarea mea trăieşte pe ultima sută.

Şi explică domne cum i-a spus cineva “baftalo”, asta în exerciţiu teribilei demonstraţii. Da nu s-a gândit mă să se îmbrace în fată şi să treacă prin zone unde sunt predominanţi ţiganii? Băi, acolo să vezi discriminare. Conceptul lui creativ e următorul. S-a îmbrăcat în ţigan expulzat din Franţa. E o dramă logică. Băi ăia nu i-au expulzat pe ţigani, că erau prea cinstiţi pentru o ţară ca Franţa. I-au expulzat pentru că furau bă. Îmi propune să le plâng de milă ăstora? E nebunia minţii. Şi ce ratează el în incredibilul demers e faptul că pe indivizii ăştia îi discriminăm. Dar mai mult în sens pozitiv. Au o telenovelă despre viaţa lor pe postul cu cea mai mare audienţă. În prime time. Au locuri speciale la facultate. Hai să explic eu ce demers trebuie. Du-te la o secţie de poliţie şi cere o statistică. O să constaţi că deşi ţiganii sunt minoritari, la infracţiuni sunt majoritari. Şi dacă putem conveni că mai sunt şi români care fură, despre etnia asta putem conveni că mai sunt şi ţigani care nu fură. Cam aşa se pune problema. Deci e normal băi să mă feresc de ei. Nu e ieşit din comun.

§ 9 Responses to O tâmpenie

  • Viorel says:

    Astia ii plang de mila pe expulzati, pentru ca asa e la moda, pentru ca toata lumea o face si trebuie sa arate si ei ca au suflet…creier nu prea au cum sa arate ca au, insa suflet pot…

    Eu nu vreau decat un sistem legislativ obiectiv si sa se respecte in totalitate legea…dupa aceea fiecare alege in ce statistica sa fie si cat de discriminat sa fie…
    Bine, visez…asta pana o sa ma auto-expulsez in Viena…

  • unoarecarealtul says:

    Cu totii stim ca omenirea e proasta, (si Creanga cel betiv constientiza acest lucru)iar dupa lecturarea catorva sute de volume ajungi in postura da a nu-ti mai parasi apartamentul. Insa in opinia mea, prostia apasa mai greu pe umerii celui care o arata cu degetul. Asadar domnule ziarist, va sfatuiesc sa pastrati aceste critici pentru “sine”. Incercati sa traiti printre acesti “prosti” si sa suprimati rabufnirile de “inteligenta” cazua a unor frustrai de natura personala.

  • unoarecarealtul says:

    … adugire… Interesant slogan, dar ceva mai potrivit ar fi “I harvest crapfields” ca sa nu spun “shit”.

  • Radu Buzaianu says:

    stăteam şi mă gândeam ce logică a avut ceea ce ai spus. eu am explicat în ditamai textul faptul că nu noi trbuie să-i credibilizăm pe ţigani ci ei trebuie să nu se mai decredibilizeze. sper ca măcar tu ai înţeles de ce sunt eu frustrat pentru asta. dacă măcar tu ai înţeles ce-ai scris parcă totuşi n-ai scris degeaba nu e degeaba.

  • unoarecarealtul says:

    nu are nici o logica, normal, pentru ca e un comentariu general in rpiviinta blogului si nu a articolului in sine, nu am facut decat sa il arunc la unul din articole. ma gandeam ca iti vei da seama… dar se pare ca a trebuit sa specific…

  • unoarecarealtul says:

    …ca sa iti satisfac si logica ta, am postat un comentariu aricloului Tradafirul… erotic.

  • unoarecarealtul says:

    Nu te cunosc sub nici o forma, te las asadar in ingamfarea si prostia ta… alaturi de trustul pentru care minti ca orice alt ziarist. Tot ce imi doresc e ca atunci cand o sa am varsta ta sa nu ajung sa imi critic bunicul din imaturitate, si mai presus de atat sa le fac publice intregului glob. Ti-am postat un email cas a iti exprimi nemultumirile… numai “succesuri” vorba FIICEI

  • Radu Buzaianu says:

    e o dramă faptul că asta ai înţeles din povestea despre bunicul meu. e nasol de tot. după cum te desfăşori am senzaţia că eşti genul care l-a votat pe Băsescu împotriva comunismului

  • unoarecarealtul says:

    :)) ti-am zis ca citesc 2 sau 3 cuvinte pe un rand… deoarce consider ca lumea scrie in general baliverne pe bloguri… am reciti, simpatic bunicul… dar totusi de ce ajungi sa iei in considerare postura de gospodina ca o ultim postura in care ai vedeao pe Dana? Apropo imi mai trebuie un an sa fiu apt de vot…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading O tâmpenie at Mindfields.

meta

