Cei 5 milioane ai lui Băsescu

November 1, 2010 § Leave a comment

Am scris în rubrica mea de editoriale ceva de Radu Moraru. Ironic evident. Băi dacă o luăm după comentarii, ai senzaţia că mâine iar ies la alegeri Boc şi Băsescu. I-am studiat pe ăştia de i-au votat. Sunt o categorie cu multe caracteristici care te scot din minţi. Teoretic eşti tentat să crezi că faptul că mulţi dintre ei au reuşit să existe până acum e o ironie a sorţii. I-am studiat. Sunt obiecte pentru studiu de caz. Cei care mă interesează cel mai mult dintre ăştia, sunt cei care vor să pară interesanţi. E lupta omului cu propria prostie. Mi se întâmplă uneori şi mie. E mutatul ăla de la o coadă la alta la hipermarketuri. Ai tot timpul senzaţia că eviţi mulţimea. Că eşti mai deştept. Mă duc la coada aia, că aici e o femeie învârstă. Astea vorbesc mult că se plictisesc acasă. Băi nici aici nu rămân. Că pare cam obosit ăsta din faţă. Până se mişcă  obosesc şi eu psihic. Şi tot aşa, până înţelegi că eşti mai în spate decât erai.

Băi aşa fac ăştia de l-au votat pe Băsescu. Ei aveau senzaţia că sunt interesanţi. Că luptă cu comunismul. E senzaţională capacitatea unora de a fi proşti. Nu din naştere. Din parcurs. Au ajuns aşa, având o preocupare consecventă, de a fi mai interesanţi decât ar putea fi. E totuşi o diferenţă între ei şi cei proşti ireversibil. Pentru că un om care a spus o prostie, poate să revină asupra ei. Cu o singură condiţie. Să nu fie prost. Proştii fug de orice le confirmă statutul. Ei s-au certat în decembrie.. că vin comuniştii… că vine iliescu… şi acum sunt puşi în faţa evidenţei stupidităţii argumentaţiei lor.  Un om care a spus o prostie poate să recunoască. Unii dintre cei 5 milioane n-au spus o prostie, ci şi-au confirmat un statut. Aşa îmi explic imbecilitatea comentariilor pe care le-am primit.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cei 5 milioane ai lui Băsescu at Mindfields.

meta

