Trandafirul erotic

October 31, 2010 § 7 Comments

Ieri am vrut să-i demonstrez Danezei că sunt extraordinar. Şi după ce vineri seară m-a enervat, am hotărât să-i cumpăr, culmea, tot eu o floare. Domne ca gest produs de un tip extraordinar. Aşa am gândit eu lucrurile. Ajuns la faţa locului, lucrurile au fost puţin mai complicate de atât. Iată un scurt dialog prin care am trecut, ca într-un final să ajung să par un tip extraordinar, cu o floare în mână:

Eu: Doamnă aş vrea să iau un fir de ceva… ce părere aveţi despre treaba asta?

Aia: Păi ce să vă dau eu dumneavoastră?

Eu: Păi ia gândiţi-vă! Vreau să fiu un tip extraordinar. Să apar cu un fir de ceva…

Aia: Aaa… vă dau un fir de trandafir…

Eu: Nu e bine. E prea stereotip.

Aia: Cum este, erotic?

Eu: Stereotip am zis.

Aia: Păi cum adică stereotip?

Eu: Adică înloc să fiu un tip extraordinar, aş fi un tip stereo… un stereotip.

Lucrurile într-un final s-au terminat pozitiv. Nu mai ştiu cum se numea florea pe care am luat-o. Nu mă pricep. Dar… ceea ce contează e că nu era erotică, cum putea fi trandafirul şi nici eu n-am fost un stereotip. Ba chiar mai mult, sâmbătă pe la 3, am fost un tip extraordinar.

§ 7 Responses to Trandafirul erotic

  • unoarecarealtul says:

    Oare Daneza aia a ta te suporta?!Caci pari a fi un nesuferit! De unde avea biata femeie ce vinde flori sa stie ce inseamna sterotip, poate mediul social in care a copilarit nu i-a permis urmarea unor studii. Sincer nu stiu cati ani ai probabil esti cu mult mai mare ca mine, dar te comporti ca un copil cretin, egoist si rasfatat.

  • unoarecarealtul says:

    …si un tip cu adevarat extraordinar ar fi stiut ce sa cumpere si nu ar fi cerut opinia unei femei fara scoala. e ambigua ora 3… dar in caz ca te referi la un 3 AM, te faci vinovat de o prostie mult mai crasa, decat cea a floraresei, ce nu sta in fire varstei tale.

  • Radu Buzaianu says:

    eu nu ştiu cum ai ajuns să comentezi tu ce scriu eu. eu în ce scriu mizez pe o inteligenţă medie a celor care ajung să citească. să mă apuc să-ţi explic că nu eu trebuie să mă pricep la flori ci florăreasa?! cum ai supravieţuit până acum? vreau să fac un interviu cu tine.

  • unulcareconteaza says:

    sa inteleg ca “unoarecarealtul” nu se amuza niciodata de astfel de situatii. Cred ca esti cam trist…Si nu numai.

  • unoarecarealtul says:

    da posibil sa fiu trist… fiecare lucru nou pe care il aflu ma pune in postura de a fi din ce in ce mai pesimist, de a nu mai avea inredere in oameni, si de a nu mai face diferenta intre sarcasm, gluma, irnoie… parea cinic, sau pare… interviu… ma faci sa rad… e tarziu si maine am chimie… sa stii ca s-ar putea sa fi fost afectat de lectura pe care o devorez… filozofie in general… am ajuns o empava, am atat de multe intrebari al caror raspuns nu il gasesc, incat greutatea cu care acestea ma apasa m-a facut sa ma scufund.

  • unoarecarealtul says:

    … “băi” cu diacritice cu tot, ultima data l-am auzit acum o luna, sau sa fie doua… din gura unuia de pe strada… care cu un glas pe jumatate tremurand:

    El: Băi da cinci lei!! că… sa moara mama…

    Eu: Imi pare rau pentru mama ta, nu am…

    si imi continui drumul in noapte.

    Da ce sa ii faci tu esti cu “băi”, Mircea Radu e cu “bre” fiecare cu ale lui acolo in Capitala.

  • esti doar un pusti cordit..care nu stie pe ce lume traieste..voi generatia asta k mac-ul si magazinele de vise..vezi-ti de nasul tau..coboara pe pamant intai si apoi vorbeste..daca tot te crezi atat de “intelighent”-vb lui Caragiale(daca ai auzit de el,n-am pretentia sa fi citit ceva la viata ta de copil frustat,care probabil are abonamente la revistele deocheate,ca fetele sigur nu te baga in seama,poate doar alea emo) de ce mai intri pe acest blog?pentru ce iti mai pierzi timpul citind daca tot comentezi mereu?sau iti place sa vb singur precum televizorul?ratat imbecil..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Trandafirul erotic at Mindfields.

meta

