Conversaţii cu bunicul meu

October 25, 2010 § 2 Comments

Şi stăteam şi mă gândeam… de unde s-a plecat şi unde suntem. Băi nu cumva să bifaţi ce scriu la discursuri misogine. Să nu aud aşa ceva, că nu vă mai povestesc. Bunicul meu a venit acum câteva săptămâni în vizită să repare ceva. Întrebarea, ori în vizită ori să repare ceva, n-are rost. La el sunt indisociabile.  Dana a plecat la cumpărături şi noi stăteam de vorbă. Şi-n timpul ăsta îmi explică cum o apreciază pe Dana. Ceea ce e normal. Pe un ton admirativ mi-a povestit că-i place că merge la cumpărături, că uite ce gospodină e. Dana era cu o prietenă. Făceau shopping. Îşi cumpărau haine. Bunicul meu nu a luat niciodată în calcul că Dana la cumpărături poate să n-aibă legătură cu postura de gospodină. Şi nici eu nu i-am stricat percepţia. Şi a doua idee care mă face să zâmbesc, e cum postura de gospodină în opţiunile judecăţii bunicului meu e prima. La mine e cumva ultima. Şi stăteam şi mă gândeam… de unde s-a plecat şi unde suntem.

§ 2 Responses to Conversaţii cu bunicul meu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Conversaţii cu bunicul meu at Mindfields.

meta

