Pacea de la Persepolis

October 14, 2010 § Leave a comment

Adică de la una din casele lui. Ne-am dat mâna şi ne-am privit cu respect. Cel mai bun punător de întrebări din showbiz, cu cel mai bun răspuzător la întrebări din showbiz. Toată lumea l-a sfătuit să nu-mi dea interviul. Că sunt d-ăla cu întrebări nasoale. A avut curaj şi mi l-a dat. A ieşit superb. O să-l citiţi. Pentru mine e un compliment faptul că toată lumea l-a sfătuit să nu ne întâlnim. Faptul că totuşi a avut curaj s-o facă e un compliment pentru el. Mihaela Radulescu de exemplu n-a avut. Mi-a raspuns pe mail. Pe Catalin Botezatu îl respect. E o ştiinţă aceia de a rezista în showbiz, în toate perioadele sale. Săptămâna viitoare scriu interviul…

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pacea de la Persepolis at Mindfields.

meta

