Ce nu vreau să aud

October 13, 2010 § 3 Comments

Am devenit optimist. Am ajuns la concluzia că imbecilităţile sunt totuşi mai puţine ca imbecilii. Pentru că în general imbecilii nu produc nici măcar imbecilităţi. Doar preiau în discurs, glume sau replici de care alţii sunt demult plictisiţi. La ei gluma ajunge târziu. În genul “care este”. Asta mă scotea din minţi mai demult. Acum deja nu mai pot să duc psihic replica “ruşinică”. Pentru că cel care o abordează o face şi cu o atitudine de om cu excentricităţi în exprimare.  Ăştia sunt genul care mai folosesc alte 2 sintagme. Prima e “Irealitatea tv”. “Am văzut aseară la Irealitatea…” . Sunt genul care-ţi impun senzaţia că ar fi simpatici. Băi şi mai e una. Asta are deja o istorie. Ţi se întâmplă să mai întrebi pe cineva “ce mai face”. Întrebi ca idee. Şi ţi se răspunde, într-o amiciţie forţată. Că e pe la “scârbici”. Adică, din păcate la serviciu. Doar că ei sunt nişte oameni cu simţul umorului. Nu pot răspunde decât simpatic. Ei sunt drăgălaşi. Sunt similari celor care, înloc de bomboane spun “bobo”. Şi înloc de ciocolată, spun “cioco”. Şi o perioadă mă enervau fără să-mi explic. Până într-o zi, când într-o discuţie mi-am dat seama. Băi ăştia te obligă să-i iei drept drăguţi. Se impun ca fiind drăguţi.  Şi în altă ordine de idei, îi ştiţi pe cei care vor să spună despre o minciună că e o minciună şi în demersul lor de a fi convingători, o cataloghează ca fiind o “minciună sfruntată”. Şi cu asta par că au rezolvat problemă. “Băi, i-am zis. E o minciună sfruntată!”. Eu am tentaţia să sincronizez asta cu celebra replică din filme “i don’t know what u’re talking about”. Statistic, în toate filmele, de fiecare dată când cineva zice aşa, bă… minte. Sunt totuşi mai mulţi imbecili decât imbecilităţi. Deci stăm bine.

§ 3 Responses to Ce nu vreau să aud

  • the monika says:

    Radu, ai uitat-o pe-aia cu “e blonda, ma!”
    si mai e una:
    “Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”, dar nu spusa de Mircea Badea

  • Radu Buzaianu says:

    aia cu blonda am scris-o data trecută. tare şi aia. dar asta cu mircea badea e superba. fii atentă cum e sintagma… “dar trăim în românia, aşa cum spune un cunoscut om de televiziune”. şi de obicei dau uşor din cap când zic aşa.

  • the monika says:

    … de parca noi n-avem urechi de auzit si ochi de vazut. si cand scriu despre asta, parca dau usor asa din cap :)))))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce nu vreau să aud at Mindfields.

meta

