Despre Romania (2)

October 9, 2010 § Leave a comment

Am intrat acum vreo 10 ani într-un magazin în Londra. Vânzătoarea mă întreabă curioasă din ce ţară sunt şi îi răspund că din România. Reacţia ei e una importantă. “Ştiu România. Trimitem acolo ajutoare la fiecare Crăciun”. Specific că eu eram în magazin, unde ea era vânzătoare. Posibil că aveam la mine mai mulţi bani decât avea ea salariul. Ea îmi trimitea mie ajutoare. Cea de-a doua poveste s-a întâmplat în Barcelona. Şi atunci chiar m-am enervat. Cumpăram ceva. M-a întrebat fericit ăla de vindea acolo de unde suntem. “România”. Şi ăsta a reacţionat. A spus că “aha”. Şi a schimbat spontan şi evident reacţiile, devenind mai rigid în toate. “2 euro are all this”. I-am dat 5 şi l-am privit arogant. Cum mă privea şi el. “‘Keep the change”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Despre Romania (2) at Mindfields.

meta

