Femeile insistă să conducă

October 5, 2010 § 6 Comments

Am stat şi m-am gândit. Femeile au multe incompatibilităţi în relaţia cu postura de şofer. Multe dintre caracteristicile lor bat apropouri spre ideea mea. Plecăm de la denumire. Avem terminologia de “şofer” şi o avem pe cea conotativă şi ironică de “şoferiţă”. O mare parte din încălţămintea dedicată lor, explică într-un fel că nu e locul lor la volan.  Şi totuşi, ele forţează nota şi au încălţăminte de mers şi încăţăminte de condus. Din faptul că la un moment dat o maşină din stânga ta începe să meargă inexplicabil şi spontan într-o parte, înţelegi că femeile nu au reţinut rostul oglinzii din dreapta. Pe principiul “ce naiba au mai pus oglinda aia acolo, că şi aşa abia mă văd în ea”. Ele percep cumva rostul lor ca fiind unul estetic. Arată drăguţ cu oglinzi. Parcă sunt două urechiuşe. Femeile în trafic sunt un plus de candoare şi nesiguranţă. Nu există loc mai potrivit să se bage pentru cretinii care depăşesc colane, ca cel din faţa unei femei. Cred că ele au şi o sensibilitate la avarii. În sensul că “uite ce drăguţ, mi-a mulţumit”. Go for……….

Eu cred că pentru ele s-a inventat hidramarea. Pentru că oricum au o sumedenie de activităţi conexe la volan. Cum poţi să-ţi aranjezi părul, în timp ce vorbeşti la telefon, accelerezi, ţii de volan şi schimbi viteza? Femeile se manifestă la volan. Pentru ele e foarte important ce i-au zis unuia. Ce le scapă e că trebuie să deschidă geamul. Da ele au capacitatea asta de a bălăcari pe cineva, în timp ce ăla nu aude şi simultan să creadă că are ost ce fac. Apoi îmi place că au rămas consecvente arătatului degetului mijlociu. În sensul că “bă ce i-am făcut ăluia”. Se petrec multe poveşti halucinante odată suită o femeie la volan. Toate gândurile astea le-am adunat în timp ce aşteptam vineri, la Jack Daniel’s party, în faţă la Fratelli. Stăteam cu Dana şi o aşteptam pe Ameli să parcheze. Din momentul în care mi-a spus că a început să parcheze, până când a ajuns unde eram, aş estima pe ceas cam 15 minute.

P.S. Mama se laudă că nu a făcut niciodată un accident. Asta în contextul în care nu depăşeşte în afara localităţii viteza de 80 km/h.

Tagged:

§ 6 Responses to Femeile insistă să conducă

  • nana says:

    Vezi, ca exagerezi, probabil de dragul ideii…preconcepute. Am vazut-o pe mama ta conducand cu viteza superioara celei despre care vorbesti …unde crezi? In afara localitatii!!!

  • SoSo says:

    Permite-mi sa-ti spun ca nu sunt SOFER, ci conducator auto. Si desi sunt pentru cutia manuala, cunosc foarte multi barbati ce o prefera pe cea automata, e mai comod pentru ei. Asa ca mai studiaza piata. Nu mai generaliza.

  • Radu Buzaianu says:

    să fim serioşi…

  • Ana says:

    Vreau doar sa mentionez ca eu una conduc si merg EXCLUSIV PE TOCURI, fara nici o problema. In ceea ce priveste restul nici n-am sa ma complic sa-ti raspund, pentru ca e specific barbatilor: daca vad o femeie precauta, vaaai se baga boul in fata ei, de ce l-o lasa, daca vezi o femeie care e mai agresiva, repede ce nesimtita e sa-mi taie fata sau sa nu ma lase. Nu spun ca suntem perfecte, am vazut in trafic si genul prietenei tale, parcheaza 15 min, si eventual la sfarsit tot e stramba masina… dar nici barbatii nu au o gena in plus pt condus, sa nu traiti cu impresia asta.

  • Radu Buzaianu says:

    haide s-o luăm aşa… sunt evident şi unele femei care conduc mai bine ca unii bărbaţi.dar într-un ipotic clasament al şoferilor, ultimele 1000 de locuri sunt ocupate de femei. şi de acestea nici nu poţi să te fereşti. îţi trebuie doar şansa de a nu le întâlni pe stradă…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Femeile insistă să conducă at Mindfields.

meta

