A fi sau a nu fi

September 30, 2010 § 1 Comment

De câteva zile mă mai gândesc din când în când la destinul prietenului meu, comentator de meciuri sportive. Am mai vorbit despre el. Acum a primit o ofertă de la un alt post tv. Postul mai puţin reuşit decât oferta. Bani mult mai mulţi, post tv ceva mai prost. Să meargă sau să nu meargă?! A fi sau a nu fi. Între timp m-a rugat să mă interesez ce maşină de 20000 de euro să-şi ia. Ca idee. Va câştiga de 2 ori mai mult. Eu mă gândeam la un Mini One. Sau la un Alfa Romeo MiTo. Da am cu cine să mă înţeleg?! Domne el vrea o maşină mai de familie. Că vrea să facă 2 copii. Păi ca să facă 2 copii trebuie să o convingă pe ipotetica mamă. Şi cu o maşină de vrea el să şi-o ia nu convinge pe nimeni. Şi până la urmă, dacă vrea să-şi ia o aberaţie de maşină ca cea pe care mi-a spus-o, mai bine nu mai pleacă. Şi cu asta am încheiat discuţia. Ce atâta a fi sau a nu fi…

§ One Response to A fi sau a nu fi

  • […] mai scris eu despre un prieten al meu care printre altele comentează meciuri de fotbal. Deci îl ştiţi, da?! Bun. Stăteam în redacţie şi aşteptam sfârşitul. Sfârşitul anului. Când îmi apare pe […]

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading A fi sau a nu fi at Mindfields.

meta

