deocamdată nu

September 27, 2010 § 1 Comment

Viaţa îţi sugereză din când în când. Cum ar fi ca la un eveniment să vină un chelnăr şi pe un ton cerominios să vă întrebe dacă Ferariul albastru e al vostru. Întreb ca idee. Dar i s-a întâmplat fratelui meu. Din nevoia lui de a specifica despre ce culoare vorbim, înţelegem că în parcare erau cel puţin două. Şi din intuiţia chelnerului pleci cu concluzia că pari genul care deja ar fi trebuit să aibe un Ferari. Răspunsul corect la întrebarea dacă eşti cu Ferariul albastru, e “deocamdată nu”. Tot în teritoriul momentelor sugestive, aflu că azi la 12 trebuie să fac un interviu cu cel mai tânăr milionar în euro din topul Forbes. La început n-a fost nicio problemă, că nu l-am mai făcut. A pierdut ăla avionul. Dar stând de vorbă la o cafea azi, cu colega denumită Ameli, mă întreabă ceva. Mă întreabă câţi ani are ăla. 26 răspund eu. Apoi mă întreabă câţi ani am eu. Şi zic tot 26. Şi iar mă întreabă ceva. Că dacă nu mi se pare jenant… . Şi eu nu i-am răspuns, dar aveam în minte replica. “Deocamdată nu!”.

§ One Response to deocamdată nu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading deocamdată nu at Mindfields.

meta

