În trafic

September 15, 2010 § Leave a comment

Între timp am înţeles că timpul pe care-l petrec în trafic nu e direct proporţional cu numărul de maşini angrenate. E în general într-o proporţionalitate directă cu coeficient de inteligenţă al lor. Băi mie îmi place să merg cu maşina. Şi îmi antrenez şi un fel de răbdare. Ba pentru că între timp vorbesc cu Dana. Ba pentru că ascult superba muzica pe care o am. Ba pentru că mă gândesc la gândurile mele. Motive ar fi. Există însă o categorie socială care nu stă în coloană. Lor le lipseşte răbdarea, cumva normal. Pentru că nu o au nici pe Dana în dreapta, nici muzica mea în cd player şi nici gânduri ca ale mele în creier. Şi o iau pe contrasens într-o senzaţie de superioritate faţă de cei care aşteaptă. Asta durează până vine din sens opus o altă maşină. Atunci, într-un tip de tranziţie imbecilă şi sinistră, trec de la aroganţă la umilitate. Că să-l laşi să intre. Se găsesc suficienţi imbecili şi în coloană care nu prea înţeleg nici de ce aşteaptă şi în general, nici de ce trăiesc. Ăştia sunt cei care, lăsându-i în coloană pe imbecili, îmi dublează timpul de aşteptare. Când ei nu există, penibilii de pe contrasens blochează circulaţia în sensul opus. O altă categorie tâmpă de oameni care mă scot din minţi sunt cei care adorm pe banda de lângă axul drumului. Cea care e pentru depăşire. Nu pentru mers tâmp. Şi el te obligă la un slalom, pe care eu l-am denumit “slalom printre cretini”. Şi în concluzie, starea cu care ajungi unde trebuie, e direct proporţională cu coeficientul de inteligenţă al celor care te însoţesc involuntar pe drum.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading În trafic at Mindfields.

meta

