Momente & Schiţe

September 13, 2010 § Leave a comment

  • Sunt încă în perioada în care mă uit la televizor şi mă întreb. Depildă mă întreb de ce ăştia de la Mediapro au ales să meargă cu ţigănia aia de îi spun ei telenovelă, să meargă cu ea s-o filmeze prin Paris. Adică să le fie cumva clar oamenilor ălora cine suntem. Altmiteri nu înţeleg de ce ar creşte cineva preţurile de producţie fără să câştige mare lucru. Şi o fac şi într-un tip de mândrie a omului care face chestii tari.
  • Deasupra redacţiei e o cafenea. O colegă înainte să se ducă, întreabă politicos. “Vreţi ceva de sus?”. ŞI în timp ce mă prgăteam să răspund am hotărât că mai trebuie lămurite nişte aspecte. Depinde de cât de sus. Pentru că de la Dumnezeu aş mai vrea nişte treburi.
  • În câţiva ani o să fiu deja milionar în euro. Deci copilul meu va fi unul de bani gata. O să fie un imbecil care nu o să facă nimic toată viaţa. O să stea pe la tersase prin Dorobanţi şi o să vorbească cretinităţi. Nu e bine. Atunci mă potolesc. Fac apel la cei care-şi vor da seama curând de cât de bun sunt şi o să-mi ofere un milion de euro în schimbul talentului meu. Vă rog nu insistaţi ca să nu ne pierdem timpul.
  • Îmi place să cred că nu există reclamă mai imbecilă ca cea de la McDonald’s cu buzz şi extrabuzz. Şi-mi place să cred că reclama s-a făcut fără buget. Altmiteri nu înţeleg de ce ar da cineva bani pe aşa ceva.
  • M-am mai gândit la treaba asta cu un milion de euro. Totuşi aş fi un bun cheltuitor de milioane de euro. De aceea trebuie să mi se ofere o şansă. Să demonstrez că pot.  Am un tip de talent în cheltuirea banilor. Sper ca cineva să-şi dea seama de treaba asta până la urmă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente & Schiţe at Mindfields.

meta

