OK! no 14… doing something different

September 10, 2010 § Leave a comment

E numărul în care apare interviul  meu cu unu pe care îl bănuiam invers decât e. Eu îl bănuiam că ar fi şi homosexual şi prost şi el e doar homosexual. Deci Mircea Solcanu…

Mama ta a acceptat?

N-a crezut. Anul ăsta, înainte de Paşti, a început să creadă. Până acum, a crezut tot timpul că m-a pus cineva să zic aşa. Mă punea să-i spun că nu e adevărat. Până la urmă, s-a convins şi mi-a zis că nu are cum să fie împotrivă. Şi cred că o mamă preferă să aibă un copil homosexual decât unul cu cancer. Dar, până la urmă, oamenii trebuie să înţeleagă că nu e o boală.

Dar parcă nici bine nu e.

Ce e bine?

Ce e bine şi ce e rău?

Binele e absenţa răului.

Păi şi tu eşti fericit?

Nu pot să zic asta. Dar sunt un om liber. Am spus asta la televizor şi mi-am câştigat libertatea. Are însă un preţ.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading OK! no 14… doing something different at Mindfields.

meta

