Ce mai e de visat

September 10, 2010 § 2 Comments

Băi deci nu se mai poate cu visele. Sunt de un ridicol isteric. Visăm şi noi ceva calumea, sau e bătaie de joc? Nu-mi mai aduc aminte un vis mişto. Atâta timp a trecut. Băi ceva coerent. O treabă. Calitatea imporantă a visului e aceea că în parcursul lui chiar ai senzaţia că se întâmplă. Deci ce şansă teribilă. Şi totuşi nu se întâmplă. Depildă cum ar fi să visez că-i dau un şut în gură unuia dintre cei  159 de oameni care mă enrvează că-i văd la televizor. Ăsta ar fi un vis coerent. Societatea, conduita şi toate acestea, mă fac când mă întâlnescu cu ei să fiu ipocrit. Adică într-un tip de sinceritate excesivă, lui Mihai Morar îi dădeam demult un şut în gură, la cât de mult mă enervează penibil fiind. Şi visul îmi ia această şansă. Uneori adorm pe vocea lui Radu Moraru. Băi se doarme bine pe vocea lui. Cred că şi nevasta dumnealui la fel procedează. Adică asta e singura calitate a discursului său. Că te ia somnul. Voi pe vocea cui adormiţi? Şi mă gândesc că e o relaţie între realitate şi vis. Că pleacă de la nişte gânduri pe care la parcurgi în timpul zilei. Şi uneori mă trezesc jignit de ce-am visat. Adică ajung să mă gândesc dacă asta e în capul meu. Şi eşti dependent de ce-ai visat. Că starea pe care o ai dimineaţa e în relaţie cu cea cu care te-ai trezit. Şi d-aia oamenii sunt nervoşi dimineaţa. Că visează într-un tip de cretinitate. Visăm şi noi ceva calumea sau e bătaie de joc?

§ 2 Responses to Ce mai e de visat

  • Cat Woman says:

    hm…..care sunt cei 159 de oameni care te enertveaza la televizor?
    poti sa-i enumeri?
    promit ca citesc toata lista, cap-coada!😛

  • dana says:

    iti recomand vocea lui Diaconescu. Daca nu are invitati care sa se maltrateze intre ei, e cea mai buna varianta. Cred ca si nevasta lui Radu Moraru mai triseaza uneori si da pe OTV.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce mai e de visat at Mindfields.

meta

