Interviul cu Andreea Marin

September 6, 2010 § Leave a comment

Pot să-ţi fiu antipatic?

Dacă vrei să-mi fi antipatic, o să-mi fii şi n-am cum să te opresc. 

Eşti o divă?

Nu mi se potriveşte. Mă deranjează sintagma, pentru că nu sunt genul de divă în accepţiunea locală a cuvântului.

Zână eşti?

Acest alint al publicului pentru mine e un mare compliment. Am fost într-o televiziune în care lucrurile nu funcţionau prea bine din punct de vedere al marketingului, cu 15 ani în urmă. Deci n-am avut în spate un sprijin, o strategie de marketing. Mi-am făcut singură PR-ul, băzându-mă la început pe instinct, mult mai târziu am făcut studii de specialitate în Statele Unite. Practic, n-am avut pe cineva care să-mi pună o „ştampilă” potrivită, pe care s-o promoveze. Aşa că „zâna bună” a fost un alint al publicului, preluat din om în om şi devenit un al doilea nume pentru mine. Am luat-o ca pe un compliment, care m-a responsabilizat. In timp, au existat şi persoane care au luat sintagma şi au folosit-o în mod ironic. Dar e doar problema lor. Go 4……..

Îţi e frică de eşec în televiziune, de acum înainte?

Nicidecum. M-am delimitat de televiziune, de unde am plecat sus fiind, lăsând în urmă o amintire frumoasă. Acum m-am reorientat în afaceri, mi-am reorganizat viaţa astfel încât să fiu mult mai aproape de copilul meu decât mi-ar fi permis munca în televiziune, căci Violeta este copilul pe care l-am aşteptat o viaţă. A însemnat enorm pentru mine, pentru că a venit ca o minune . În momentul acela, nu mai credeam că se poate întâmpla, mersesem la mulţi doctori, si la noi şi-n afara ţării, toţi îmi spuneau că sunt recuperată după problemele de sănătate serioase pe care le-am avut anterior, si totusi nu ramaneam insarcinata. Pierdusem două sarcini, dar în momentul acela, toţi doctorii îmi spuneau că aş putea să fiu mamă pe cale naturala. Devenise o obsesie şi un medic mi-a explicat cât de mult contează psihicul meu pentru a procrea. Hotărâsem să fac fertilizare in vitro, răbdarea mea ajunsese la capăt. Atunci s-a întâmplat această minune, tocmai pentru ca m-am detaşat, probabil. Am comandat injecţiile necesare înaintea fertilizării şi chiar în ziua în care acel curier a sunat la uşă, aducându-mi-le, un test mi-a arătat că sunt însărcinată. Atunci am simţit că trebuie să schimb ceva radical în viaţa mea. Nu am avut nicio suferinţă legată de faptul că nu mai apar la televizor, pentru că a fost decizia mea, pe care am făcut-o cunoscută publicului meu cu opt luni înainte de-a încheia „Surprizele”.

Ai avut succes doar cu o singură emisiune.

Nu-i adevărat. Gândeşte-te la “Cei mai iubiţi”. O emisiune etalon care se întâmpla o dată pe an, unde veneau toate personalităţile acestei ţări. Sau la Galele UNICEF, la documentarele pe care le-am făcut. Emisiunea “Surprize, surprize” era atât de amplă, încât n-aveam cum să mai fac altceva in paralel de aceeasi amploare, nu eram doar moderator, ci si director.

Eu sunt tentat să cred că îţi e frică să nu eşuezi încercând alt proiect.

Nu văd de ce mi-ar fi greu sa spun: “Da, dom’ne, îmi e frică să nu eşuez”. Eu am făcut în paralel şi alte lucruri, din dorinţa mea de-a nu mă plafona doar pe o anumită direcţie. Am făcut şi fac si azi gale si campanii mari, de la concept până la rezultatul final. Ambiţiile mele au fost la nivelul acesta. Nu mi-am dorit să fac lucruri mai mici şi munca mi-a fost mereu răsplătită, Dumnezeu m-a ţinut departe de eşec.

De ce nu ai prezentat cu Ştefan “Dansez pentru tine”? E vina ta, a lui, sau a lor?

Nici nu mi-am pus problema macar. De ce să fim doi poli de putere, subjugaţi aceluiaşi succes?! Noi suntem doi lideri, nu doar unul. Avem principiile noastre şi realizările proprii şi o mândrie în sensul ăsta. Lucrăm şi împreună pe anumite proiecte, dar mai rar.

Andreea, orgoliul tău?

Nici n-a fost vorba vreodată. In emisiunea lui, e un prezentator şi un co-prezentator, nu doi lideri. Asa a fost si in emisiunea mea.

Ca femeie îndrăgostită, ai fost geloasă?

Da. Eu cred că e periculos momentul în care nu mai ai acest sentiment. Normal că ai acest sentiment de posesiune şi vrei ca omul tău să fie doar al tău.

Ştefan, retrospectiv vorbind, a fost un bărbat interesant în toate perioadele de timp.

Sigur. Ca şi mine, ca femeie. Deci suntem la egalitate din punctul acesta de vedere.

Există această concurenţă între tine şi Mihaela Rădulescu.

Care e întrebarea? Tu spune-o şi eu îţi răspund.

Eu cred că ea există chiar dacă n-o recunoşti. Întrebarea mea e dacă o recunoşti sau nu.

Depinde din ce perspectivă priveşti lucrurile. Dacă priveşti din perspectiva mea, o spun clar: nu există. Pentru că suntem fundamental diferite ca persoane. Ne dorim lucruri diferite de la viaţă. Punem în practică lucrurile în mod diferit. Asta chiar dacă unii caută de multe ori similitudini forţate. Normal că mergem amândouă pe stradă. Felul în care facem lucrurile, insa, are în spate o abordare diferită. Din cât puteti observa, scopurile noastre în viaţă sunt diferite. Modul de-a ne exprima public e altul. Atunci, din punctul meu de vedere nu poate fi vorba de o concurenţă între două persoane care au ca punct comun faptul că au făcut televiziune o dată.

Mai aveţi un punct comun: Ştefan.

Nu văd niciun punct comun în faptul că ei doi au fost căsătoriţi cu zece ani înainte să leg eu o relaţie cu Ştefan. E o încercare forţată de-a vedea similitudini. E o chestiune care mă deranjează, tocmai pentru că eu văd breşa dintre noi şi nu-mi face plăcere, mai cu seamă că şi ştiu nişte elemente de culise care îmi spun clar că uneori se doreşte această apropiere. Că e benefică din punct de vedere comercial altor persoane… în niciun caz mie.

Mai am o sincronizare între voi.

Eşti un om inteligent, nu mi se pare că poţi privi lucrurile acestea cu naivitate. Poţi vedea şi culisele.

Cartea ai scos-o simultan cu ea.

Nu. Eu am anunţat-o cu un an înainte. Foarte interesant e faptul că am anunţat şi locul lansării cu mult înainte. A fost anunţată şi cealaltă lansare ulterior, la o altă dată, după care s-a mutat exact la data lansării mele. Cu o oră înaintea mea. Ce spui de această coincidenţă pe care nimeni nu a văzut-o?! Eu ce-am spus am şi făcut. Ca întotdeauna. Nu mă mut după alţii. De ce aş face-o oare?

Înainte celei în care ai aflat că eşti însărcinată, care e ziua preferată a vieţii tale?

Cea a căsătoriei. Am fost doar noi doi, după care am făcut şi petrecerea cu familia şi ulterior şi căsătoria în biserică. Aceasta n-a fost nici pe departe acolo unde o anunţă presa de multă vreme. A fost într-un loc doar de noi ştiut. Într-o biserică românească, dar din altă ţară, şi asta nu dintr-o preţiozitate, ci din dorinţa de linişte. Pur şi simplu.

Ultima întrebare. Îţi propui să mai faci un copil?

Când Dumnezeu îţi pune mâna pe umăr şi-ţi oferă o minune, o vezi toată viaţa ca pe o posibilă minune, pentru că problemele mele de sănătate sunt în continuare aceleaşi. Nu mi-aş permite să spun „Nu” unei minuni. Am avut norocul de-a avea o soră cu care am împărţit tot până la 18 ani, când a trebuit să plec la facultate. După aceea, am avut un frăţior, care e cu 20 de ani mai mic decat mine. Noi am fost foarte uniţi. Acum văd cât de importantă e legătura dintre Violeta şi Radu Ştefan, ca sora si frate. Întotdeauna un frate e un sprijin în plus.

Probabil, ca mamă vitregă, e o relaţie dificilă cea pe care o ai cu el.

Deloc. Prima noastră întâlnire a fost cea în care el m-a luat de mână, spontan şi neaşteptat pentru mine.A contat faptul că eram Andreea de la televizor, cu siguranta. Dar copiii în general s-au apropiat de mine uşor, poate că a contat şi faptul că eu am devenit mamă pentru sora mea, după ce mama a mers la cer, când noi eram copii. Ceea ce m-a bucurat şi mai tare a fost faptul că toată emoţia mea în privinţa relaţiei copiilor nostri s-a spulberat în ziua în care am născut-o pe Violeta şi Ştefănel a luat-o în braţe. Ulterior, ne-a mirat asemănarea dintre ei. Acum, Violeta nu seamănă nici cu mine, nici cu Ştefan. Seamănă cu fratele ei şi cu mama soţului meu.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Andreea Marin at Mindfields.

meta

